Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk een macro lens :D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eindelijk een macro lens :D

    Wat een heerlijk lensje is dat toch (Sigma 105/2.8 EX DG Macro)


  • #2
    Re: eindelijk een macro lens

    Oorspronkelijk geplaatst door renrom Bekijk bericht
    Wat een heerlijk lensje is dat toch (Sigma 105/2.8 EX DG Macro)
    Dat lenske doet haar werk goed.
    Nu maar hopen dat het fotograafje minder hard licht gaat opzoeken.
    Last edited by Jos Vanhengel; 5 juni 2010, 15:39.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: eindelijk een macro lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Dat lenske doet haar werk goed.
      Nu maar hopen dat het fotograafje minder hard licht gaat opzoeken.
      hihi . je hebt gelijk hoor Jos, tijdstip was ongeveer middagsuur.. maar kon het niet laten om er mee te stoeien .. en moet zeggen dat ik erg tevreden ben met dit lensje.

      Comment


      • #4
        Re: eindelijk een macro lens

        Dat beloofd voor de komende foto's . Heb mijn oog ook laten vallen op deze lens maar eerst nog wat sparen .
        Of je tevreden bent met deze lens hoef ik al niet meer te vragen, dat is overduidelijk .
        Lijkt me dan ook geen slechte aankoop te worden binnenkort. Wel een ander vraagje nog, hoever zat je hier van de kever verwijderd?

        grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: eindelijk een macro lens

          @edje, ik denk dat ik ongeveer 30cm verwijderd was van het beestje.. maar heb al gemerkt dat je best wat afstand kan nemen met deze lens.. heb vanmiddag nog het één en ander geprobeerd:

          (p.s. is dit toegestaan mods? extra foto's?)

          Deze was echt dichtbij hoor.. vliegje zat op mn bierflesje (gekanteld)


          Ook deze was dichtbij.


          Moet zeggen, echt een heerlijk lensje ..

          Comment


          • #6
            Re: eindelijk een macro lens

            Ik denk dat ik nog wat harder ga sparen nu , mooi vervolg.

            grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: eindelijk een macro lens

              WAUW......dat zijn mooie foto's zeg. Knap lensje.....goeie fotograaf
              Erg leuk om te zien....en ik krijg zin om zo'n lens te kopen (fout fout fout fout)

              Comment


              • #8
                Re: eindelijk een macro lens

                Dat vliegje op uw bierflesje is prachtig !!
                Ik ga ook ne bak ervan in huis halen
                Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
                "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

                Comment


                • #9
                  Re: eindelijk een macro lens

                  Inderdaad mooi, heel mooi deze foto's.. Inderdaad een lens om te onthouden. Ik heb deze ook maar oop mijn verlanglijst gezet..

                  8 op 10 van mij..

                  Grts,

                  Alex
                  Canon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief

                  Comment


                  • #10
                    Re: eindelijk een macro lens

                    Thanks .

                    Comment


                    • #11
                      Re: eindelijk een macro lens

                      #2 (bierflesje) vind ik een hele mooie. Alleen jammer dat de vleugeltjes niet scherp zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: eindelijk een macro lens

                        Geef mij ook maar nr. 2 en 3. Dat zijn al beloftevolle foto's met de nieuwe lens!

                        ps. hoe maak jij jouw kadertje rond de foto met gegevens? Zoiets wil ik ook.
                        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                        Comment


                        • #13
                          Re: eindelijk een macro lens

                          Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                          ps. hoe maak jij jouw kadertje rond de foto met gegevens? Zoiets wil ik ook.
                          Met behulp van photoshop . Vergroten van het canvas met 40 pixels, extra layer, schaduw toevoegen, tekst toevoegen en als laatste een kader van 2 pixels met de kleur die het meest in de foto voorkomt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: eindelijk een macro lens

                            Oké, bedankt. Dan ga ik jouw waarden eens ingeven. Ik wil daar eigenlijk een action van maken.
                            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                            Comment


                            • #15
                              Re: eindelijk een macro lens

                              Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                              Oké, bedankt. Dan ga ik jouw waarden eens ingeven. Ik wil daar eigenlijk een action van maken.
                              Heb ik ook gedaan

                              Comment

                              Working...
                              X