Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste herfsttinten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste herfsttinten


  • #2
    Re: eerste herfsttinten

    Zit er aan te komen, mooi beeld!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: eerste herfsttinten

      Denk dat je toch wel een mooier onderwerp had kunnen kiezen om het herfst thema mee aan te snijden hé... Tis gewoon een tak met wat viezigheid van een spin. Zelfs op F10 mist het scherpte en heeft het last van overbelichte delen.

      Eentje om snel te vergeten, op naar de volgende.

      Comment


      • #4
        Re: eerste herfsttinten

        Inderdaad, mis scherpte hier.
        NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

        Comment


        • #5
          Re: eerste herfsttinten

          Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
          Denk dat je toch wel een mooier onderwerp had kunnen kiezen om het herfst thema mee aan te snijden hé... Tis gewoon een tak met wat viezigheid van een spin. Zelfs op F10 mist het scherpte en heeft het last van overbelichte delen.

          Eentje om snel te vergeten, op naar de volgende.
          ik denk dat ieder toch een foto plaatst omdat hij zelf vind dat het toch niet zo een slechte foto is. Ik denk dat niemand hier perfect is want dan hoef je niet in de
          beginnershoek te zitten. UW reactie vind ik toch wel wat cru uitgedrukt, als je me kunt
          helpen, en zeggen wat ik kan verbeteren, maar op die manier kraak je iemand af, en maak je dat er minder en minder foto's zullen gepost worden, en minder
          reacties zullen gegeven worden, wat nu al goed aan het gebeuren is. ik kan heel goed tegen commentaar, en wordt graag geholpen, maar afkraken dat wordt me teveel
          Het is al de eerst keer niet meer dat ik zo reacties van U lees, ook bij andere personen; GELIEVE ergens sociaal te blijven. een amateur fotograaf is 'een mens'
          die zijn hobby op een lieve en rustige respectvolle manier wil beoefenen. als ik nog veel van die cru commentaren krijg van U Stop ik ermee. en dit zou ik heel jammer vinden.
          ik heb 'geen' slechte dag . Er zijn geen overbelichte delen, want het was met de avondzon die op plaatsen op mijn tak scheen, en andere plaatsen niet , op mijn originele foto heb ik mijn scherpte nagezien, en op 1 plaats vooraan is het niet scherp de rest is scherp.
          mvg
          Last edited by mvdd; 5 september 2016, 13:19.

          Comment


          • #6
            Re: eerste herfsttinten

            Het is dan de manier waarop jij dat leest hé, leer dan enkel van de goede commentaren die je krijgt als je dat wil...
            Je andere foto's zijn een PAK beter dan dit, dat weet je zelf ook wel hoop ik.

            Ik kraak jou als persoon niet af, ook niet als fotograaf, ik ken je niet eens hoe kan ik dat dan persoonlijk bedoelen.
            Het gaat me enkel om deze foto en die is gewoonweg niet goed/interessant/geslaagd... naar mijn mening.

            Comment


            • #7
              Re: eerste herfsttinten

              ik lees het op de manier hoe je het schrijft , je kan iets verwoorden op een heel andere manier, ik neem niet elke dag perfecte foto's, anders zou
              ik een beroepsfotograaf zijn. Voor je commentaar zowel positief of negatief schrijft, stel eerst eens de vraag help ik die persoon erbij, heeft hij er iets aan
              want dit is eigenlijk hier de bedoeling van BD forum "elkaar helpen". daarom plaats ik hier heel graag foto's, maar wil ik ook op een respectvolle manier
              benaderd worden, en dat is voor iedereen zo. hopelijk begrijpt U ook ons standpunt en kunnen we op een goede manier met elkaar communiceren, ook al
              zie je of ken je iemand niet, woorden zeggen veel.
              mvg Martine

              Comment


              • #8
                Re: eerste herfsttinten

                Ik heb hier toch ook wel de indruk dat het bloemetje niet volledig binnen de scherptediepte valt - en dat had eigenlijk wel beter geweest.
                Compo en achtergrondkleur vind ik wel ok.
                Avondzon is minder fel - maar kan nog altijd ervoor zorgen dat bepaalde delen veel feller belicht zijn dan andere.
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: eerste herfsttinten

                  Bedankt voor het kijken en de reactie
                  Mvg

                  Comment


                  • #10
                    Re: eerste herfsttinten

                    Ik kan het van hieruit niet zien of zeggen welke lens je gebruikt hebt, Als diet met een telelens is genomen en je hebt tot het uiterste ingezoomd verlies je ook aan scherpte(heb het zelf ondervonden met het fotograferen van libellen) wat je dan kan doen is helemaal inzoomen en dan een tikje terug gaan. Het is maar een gedacht hé.

                    Comment

                    Working...
                    X