Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste foto

    Hoi hoi,

    Ik ben nieuw hier op het forum als ook nieuw in de wereld van de fotografie.
    Ik fotografeer wel graag maar ken er nog niet zoveel van. Bedoeling is natuurlijk dat ik het leer via BD. Ik weet ook nooit wanneer ik een goede foto heb

    hierbij mijn eerste post met mijn nieuw fototoestel Panasonic Lumix FZ8



    camer: lumix FZ8
    Sluitertijd 1/30s
    Diafragma f 3.2
    Iso 100
    flits aan
    Last edited by Wim1960; 1 april 2008, 21:21. Reden: foto nog steeds te groot
    --
    Deschryver Sven
    Panasonic Lumix DMC-FZ8

  • #2
    Re: Eerste foto

    Hallo Sven,

    Welkom op dit forum uiteraard.
    Je foto's mogen maximaal 900 pixels breed en hoog zijn (dat kijkt prettiger dan de hele grote foto die je nu hebt gepost), dus hou daar rekening mee.
    De foto zelf is een mooie start. Misschien voor een volgende keer wel proberen om in zo'n situatie de dames helemaal op de foto te krijgen. Nu heb je boven de dames nog veel ruimte over, terwij je die ruimte onder (waar de onderbenen nu missen) te kort komt. Succes.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Eerste foto

      Je foto voldoet niet aan de forumregels, lees deze eerst even. Graag de eerst volgende keer online de foto aanpassen, het zou zonde zijn als we hem moesten verwijderen.
      Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
      Canon eos 7D Mijn site

      Comment


      • #4
        Re: Eerste foto

        Welkom op bd , tis een begin en alle begin is moeilijk maar kijk je hebt al 2 mooie dames dus oefenen en nog keer oefenen en laat ze maar komen je foto's. Maar wel opletten ze hebben rode ogen.

        mvg duindistel

        Comment


        • #5
          Re: Eerste foto

          de foto lijkt me redelijk scherp.

          Ik vind wel dat de compo saai is (te centraal), de modellen staan er maar gwn. De ene kijkt naar boven, de andere in de lens. de achtergrond wordt aan de linkerkant enorm verpest door de donkere lijn. en ik zou toch eens kijken voor een locatie

          ik denk dat deze panasonic een compact is? daar heb je nu niet zoveel mogelijkheden mee, maar probeer wat meer leven in je foto's te brengen, een specialere pose, ... Ik weet ook dat dit zeer moeilijk is, en ik beweer hier niet dat ik het allemaal weet. Ik geef je alleen maar tips over wat je kan veranderen. een ander ziet zoiets beter als jezelf, dat heb ik al zelf ook al ondervonden

          nog veel succes!
          No rules. Great shots.
          -
          Online

          Comment


          • #6
            Re: Eerste foto

            Rode ogen, niet scherp, en slechte keuze achtergrond
            Deze mooie dames verdienen meer

            Comment


            • #7
              Re: Eerste foto

              Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
              de foto lijkt me redelijk scherp.

              Ik vind wel dat de compo saai is (te centraal), de modellen staan er maar gwn. De ene kijkt naar boven, de andere in de lens. de achtergrond wordt aan de linkerkant enorm verpest door de donkere lijn. en ik zou toch eens kijken voor een locatie

              ik denk dat deze panasonic een compact is? daar heb je nu niet zoveel mogelijkheden mee, maar probeer wat meer leven in je foto's te brengen, een specialere pose, ... Ik weet ook dat dit zeer moeilijk is, en ik beweer hier niet dat ik het allemaal weet. Ik geef je alleen maar tips over wat je kan veranderen. een ander ziet zoiets beter als jezelf, dat heb ik al zelf ook al ondervonden

              nog veel succes!
              Mijn FZ 8 is geen compact hoor dit is hem
              --
              Deschryver Sven
              Panasonic Lumix DMC-FZ8

              Comment


              • #8
                Re: Eerste foto

                de Ts is online geweest en heeft zijn foto niet aangepast, de foto is om deze reden verwijderd.
                Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                Canon eos 7D Mijn site

                Comment

                Working...
                X