Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerst foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerst foto's

    Ik ben nog maar net begonnen met fotografie, hier zyn myn eerste foto's (persoonlyk vind ik ze nie zo goed)
    Zeg gerust wat je ervan vind..





    Last edited by MadeByLaura; 1 juni 2011, 19:18.

  • #2
    Re: Eerst foto's

    In de beginnershoek mag je maximum 3 foto's plaatsen in één topic per dag. Haal er dus twee weg voor een moderator het doet.
    De eerste foto geeft wel een mooie sfeer weer, de rest van de foto's hebben mijn inziens geen boeiend onderwerp.
    De eerste vind ik zeer goed, alleen misschien een klein beetje minder overbelicht en een mooiere lucht
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

    Comment


    • #3
      Re: Eerst foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
      In de beginnershoek mag je maximum 3 foto's plaatsen in één topic per dag. Haal er dus twee weg voor een moderator het doet.
      De eerste foto geeft wel een mooie sfeer weer, de rest van de foto's hebben mijn inziens geen boeiend onderwerp.
      De eerste vind ik zeer goed, alleen misschien een klein beetje minder overbelicht en een mooiere lucht
      oeie, zal ik direct doen

      Comment


      • #4
        Re: Eerst foto's

        Hey,

        je afmetingen zijn eigenlijk ook te groot, langste zijde max 900 !
        Ik val ook het meeste voor de eerste, en ja door een beetje overbelichting valt het jongetje zowat in het niet, het idee is goed gevonden.
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: Eerst foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
          Hey,

          je afmetingen zijn eigenlijk ook te groot, langste zijde max 900 !
          Ik val ook het meeste voor de eerste, en ja door een beetje overbelichting valt het jongetje zowat in het niet, het idee is goed gevonden.
          Kan ik daar nu nog iets aan doen dat er overbelichting is? ik heb geprobeert hem te bewerken, maar toen kon je de jongen wel zien, maar was de rest te donker..

          Comment


          • #6
            Re: Eerst foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door MadeByLaura Bekijk bericht
            Kan ik daar nu nog iets aan doen dat er overbelichting is? ik heb geprobeert hem te bewerken, maar toen kon je de jongen wel zien, maar was de rest te donker..
            Je hebt hem waarschijnlijk getrokken in Jpeg? Dan is er minder aan te doen. In welk programma heb je het geprobeerd?

            Om zelf je foto's te bewerken trek je best in RAW, maar dat neemt veel geheugen in op je kaartje

            Heb zelf een klein beetje contrast toegevoegd, en vind het al iets beter. Als u wil dat ik de foto weghaal, zal ik dat meteen doen
            Last edited by xJOMAx; 1 juni 2011, 19:44.
            Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

            Comment


            • #7
              Re: Eerst foto's

              Oorspronkelijk geplaatst door MadeByLaura Bekijk bericht
              Kan ik daar nu nog iets aan doen dat er overbelichting is? ik heb geprobeert hem te bewerken, maar toen kon je de jongen wel zien, maar was de rest te donker..
              nope ;-)
              Niks aan te doen vrees ik.
              opnieuw maken!
              doen zoals ik blijven oefenen, en hopen op een goede foto.
              Ook ik ben niet zolang bezig hoor, al doende leert men denk ik dan steeds.
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

              Comment


              • #8
                Re: Eerst foto's

                Het idee van de eerste vind ik ook heel geslaagd... Dat kleine ventje dat uitkijkt over de grote wereld.
                Je hebt wel niet het gemakkelijkste standpunt gekozen voor een beginner. In volle tegenlicht en aan de stand van de zon te zien in de middag. Je kan misschien hetzelfde nog eens proberen maar dan 's avonds?

                Welkom op dit forum trouwens. Je kan hier heel veel leren!

                Groetjes Chris.

                Comment


                • #9
                  Re: Eerst foto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
                  Je hebt hem waarschijnlijk getrokken in Jpeg? Dan is er minder aan te doen. In welk programma heb je het geprobeerd?

                  Om zelf je foto's te bewerken trek je best in RAW, maar dat neemt veel geheugen in op je kaartje

                  Heb zelf een klein beetje contrast toegevoegd, en vind het al iets beter. Als u wil dat ik de foto weghaal, zal ik dat meteen doen
                  danku, het is al veel beter
                  (ja mag hem laten staan hoor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerst foto's

                    Ik vind dit persoonlijk geen misse foto's.

                    Comment

                    Working...
                    X