Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een treintje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een treintje

    Ik doe af en toe aan spoorwegfotografie en hoor hier graag jullie mening over.
    Maar hoe plaats ik mijn foto in het midden?


    update : het is inderdaad beter zo.

    Last edited by doggys2; 23 februari 2012, 17:44. Reden: extra vraag en update

  • #2
    Re: een treintje

    treinspoor vanuit de onderhoek laten vertrekken,zou de compo sterker maken. 't is heel mooi scherp. Mooie kleuren!


    Bij 't plaatsen 5e icoontje (centrering)onderaan naast B aanklikken.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: een treintje

      mooi shot.
      hier een levende:

      Een trein die normaal voorzien is van een locomotief reeks 13, vandaag dus niet! Deurne, 09-04-2010

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: een treintje

        Maar hoe plaats ik mijn foto in het midden?
        Door voor de foto '[center]' en achter de foto '[/.center]' te zetten.

        Puntje wel weglaten. (:

        Je kan het ook eenvoudiger doen: je selecteert de tekst die in het midden moet staan, dan zie je bij bewerken op de 2de lijn: B I U en daarna 3 soorten lijntjes (en die werken net zoals bij word, de middelste voor centreren dus) (:
        ...

        Comment


        • #5
          Re: een treintje

          maar om deze mooie trein nog in het midden te plaatsen:
          knop "aanpassen"
          knop "meer opties"
          knop centreren

          hij staat wel een beetje schuin, je trein
          heb het rechter gezet met ShiftN (gratis programmatje)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: een treintje

            Oorspronkelijk geplaatst door Aphrodite Bekijk bericht
            Door voor de foto '[center]' en achter de foto '[/.center]' te zetten.

            Puntje wel weglaten. (:

            Je kan het ook eenvoudiger doen: je selecteert de tekst die in het midden moet staan, dan zie je bij bewerken op de 2de lijn: B I U en daarna 3 soorten lijntjes (en die werken net zoals bij word, de middelste voor centreren dus) (:
            Ik heb het nu op de eerste manier gedaan en zal hem nog updaten met de reaad van bommasien.

            Comment


            • #7
              Re: een treintje

              Voor mij mag er links iets meer ruimte zijn. Ook zijn links de hangaars nogal storend
              Voor ,de rest ziet er dat goed uit
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment


              • #8
                Re: een treintje

                Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Voor mij mag er links iets meer ruimte zijn. Ook zijn links de hangaars nogal storend
                Voor ,de rest ziet er dat goed uit
                Robby BB
                'k deel deze mening.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: een treintje

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Voor mij mag er links iets meer ruimte zijn. Ook zijn links de hangaars nogal storend
                  Voor ,de rest ziet er dat goed uit
                  Robby BB
                  Ik ben het hier zeker mee eens maar kon moeilijk de hangars van luchthaven Deurne verplaatsen en ik had toen weinig tijd om een betere locatie te zoeken, op de foto's waar de trein nog enkele meters terug is zie je nog meer van de hangars.

                  Comment


                  • #10
                    Re: een treintje

                    Oorspronkelijk geplaatst door doggys2 Bekijk bericht
                    Ik ben het hier zeker mee eens maar kon moeilijk de hangars van luchthaven Deurne verplaatsen en ik had toen weinig tijd om een betere locatie te zoeken, op de foto's waar de trein nog enkele meters terug is zie je nog meer van de hangars.
                    Fotograferen en weinig tijd hebben en dan nog goede foto's verwachten, gaan m.i. niet samen.

                    ietwat onderbelichten, en dan vallen die hangars al heel wat minder op. De foto is m.i. in 't geheel een half stopje te licht (fotograferen in raw, zodat je de donkere partijen wat kan oplichten, want de donkere partijen gaan ietwat wegvallen, maar dan had je foto misschien beter gemaakt bij zachter licht.)

                    Ik ga ook voor de ruimte in de eerste foto, en doordat hij daar niet perfect staat, krijg je nog het gevoel van beweging. In de tweede foto, staat de trein voor mij stil.
                    Beter was ietwat meer ruimte voor de trein laten, zodat het gevoel van beweging nog meer gaat geaccentueerd worden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: een treintje

                      Bedankt allemaal voor de commentaar want hier kan ik mij mee verbeteren.

                      Comment

                      Working...
                      X