Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een toeval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een toeval

    Ik had gisteren mijn verzamelkast wat gepoetst en eventjes gewijzigd. Net voor ik ging slapen, zag ik het. Het licht van de spots aan het plafond word belemmerd door de kast, waardoor er een donkere hoek ontstaat bij mijn flessen en het kruisje. Maar de ekleine vitrine bakjes, die lager liggen (niet zichtbaar op de foto) kaatsten het licht tegen het kruisje. Ik dacht, deze knal ik. Wat vinden jullie?

    Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

  • #2
    Re: Een toeval

    Ik zie toch een aantal mogelijke verbeteringen :
    - Ik vind het allemaal wat te centraal
    - De tekst volledig zichtbaar, zou beter geweest zijn denk ik
    - Momenteel is er volgens mij teveel zichtbaar op de foto, leg wat meer de focus op de "poppy"
    - Heb je doorheen het glas getrokken ? Ik zie overal wat vlekjes (op het glas e.d.) die de foto zeker geen goed doen.

    Ik denk dat het moeilijk is om hier een interessante foto van de te maken tov anderen... en zou proberen om meer naar een close-up te neigen (misschien zelfs eens proberen om enkel de poppy er volledig op te zetten, de tekst en het kruis maar gedeeltelijk)

    Allemaal maar ideeen hoor, ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Een toeval

      Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
      Ik zie toch een aantal mogelijke verbeteringen :
      - Ik vind het allemaal wat te centraal
      - De tekst volledig zichtbaar, zou beter geweest zijn denk ik
      - Momenteel is er volgens mij teveel zichtbaar op de foto, leg wat meer de focus op de "poppy"
      - Heb je doorheen het glas getrokken ? Ik zie overal wat vlekjes (op het glas e.d.) die de foto zeker geen goed doen.

      Ik denk dat het moeilijk is om hier een interessante foto van de te maken tov anderen... en zou proberen om meer naar een close-up te neigen (misschien zelfs eens proberen om enkel de poppy er volledig op te zetten, de tekst en het kruis maar gedeeltelijk)

      Allemaal maar ideeen hoor, ik hoop dat je er iets aan hebt.
      Nee, de foto werd niet door glas genomen. De vlekjes die je ziet zijn de luchtbellen van de flessen. Dit waren toen handgemaakte flessen. Maar ik hou me rekening aan wat je zei.
      Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

      Comment


      • #4
        Re: Een toeval

        Beter?

        Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

        Comment

        Working...
        X