Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stukje Hamburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een stukje Hamburg



    Bedankt voor het kijken

    Updateje



    Hier het orginele gebouw.

    Last edited by Bewaker; 16 november 2011, 12:25.
    Canon EOS 90D EFS 18-135

  • #2
    Re: Een stukje Hamburg

    Je foto op zich is zeker wel goed, maar ik mis hier toch iets.
    Dan maar even naar je andere doorgeklikt en die vind ik persoonlijk ook heel goed en geeft de eigenheid va het gebouw goed weer. Dat speciale van het gebouw had meer naar voor mogen komen in je detailfoto.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

    Comment


    • #3
      Re: Een stukje Hamburg

      Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk bericht
      Je foto op zich is zeker wel goed, maar ik mis hier toch iets.
      Dan maar even naar je andere doorgeklikt en die vind ik persoonlijk ook heel goed en geeft de eigenheid va het gebouw goed weer. Dat speciale van het gebouw had meer naar voor mogen komen in je detailfoto.
      Ann
      dank voor de comment en het kijken uiteraard. Ik heb een updatje geplaatst.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

      Comment


      • #4
        Re: Een stukje Hamburg

        Je update geeft zeker het aparte van het gebouw beter weer, maar blijkbaar is het een lastige voor een crop, aangezien er in de update rechts van het midden een klein wit stukje komt piepen.
        Ik vermoed dat je niet recht voor het gebouw stond en zeker in gebouwen waar strakke lijnen het beeld bepalen is dit soms lastig.
        Misschien kan iemand ons laten weten of je dit via een perspectiefcorrectie nog kan verbeteren.
        Ann
        Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

        Comment


        • #5
          Re: Een stukje Hamburg

          Ik stond inderdaad niet recht voor het gebouw. Perspectief correctie is reeds gedaan. Volgende keer als ik in Hamburg ben ga van dit gebouw en van andere uiteraard betere foto's nemen.
          Nu zijn het merendeel van de foto's genomen uit een rijdende toeristenbus.

          Dank u voor de commentaren.
          Canon EOS 90D EFS 18-135

          Comment


          • #6
            Re: Een stukje Hamburg

            Toch een mooie, ik hou het bij de eerste
            Als de foto groot genoeg is kan je die draaien in lenscorrectie, er gaat dan meestal een (flink) stuk verloren.
            Photography is an art of observation.

            Comment

            Working...
            X