Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een fuchsia voor de deur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een fuchsia voor de deur



    Last edited by bommasien; 26 augustus 2012, 08:01.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Een fuchsia voor de deur

    Zou deze persoonlijk wellicht in verticale stand gemaakt hebben. Nu zit de ingangspoort echt geklemd tussen boven - en onderrand.
    Als je hier gaat voor de "fuchsia "voor de deur, dan mag hij van mij gerust wat meer aandacht krijgen. Nu komt hij in het totaal beeld nogal kleintjes over.
    Toch ook nog eens kijken naar de schuine stand van alles hoor ?
    Persoonlijk, maar dat is de smaak van de fotograaf, zou ik die spielerei van zwart en wit met dan die kleuraccenten niet doen. De zw gedeeltes komen bij mij hier ook nogal grijzig over in plaats van witzwart.
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Een fuchsia voor de deur

      Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
      Zou deze persoonlijk wellicht in verticale stand gemaakt hebben. Nu zit de ingangspoort echt geklemd tussen boven - en onderrand.
      Als je hier gaat voor de "fuchsia "voor de deur, dan mag hij van mij gerust wat meer aandacht krijgen. Nu komt hij in het totaal beeld nogal kleintjes over.
      Toch ook nog eens kijken naar de schuine stand van alles hoor ?
      Persoonlijk, maar dat is de smaak van de fotograaf, zou ik die spielerei van zwart en wit met dan die kleuraccenten niet doen. De zw gedeeltes komen bij mij hier ook nogal grijzig over in plaats van witzwart.
      groeten,
      deka
      Bedankt! Door je opmerking ben ik gaan croppen en..vind dit geheel beter? De spielerei is ook iets of wat oefening!En dan "het schuine' dat was idd wel moeilijker er staat daar niks echt recht.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Een fuchsia voor de deur

        leuke bewerking Sien

        Comment


        • #5
          Re: Een fuchsia voor de deur

          de kadrering heb je hier een beetje slordig gedaan, boven en onder
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: Een fuchsia voor de deur

            de eerste versie spreekt mij meer aan, geeft ruimte !
            en ook voor mij eerder versie met originele kleuren !
            The future brings my best photo. Time is on my side.
            Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

            Comment


            • #7
              Re: Een fuchsia voor de deur

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Bedankt! Door je opmerking ben ik gaan croppen en..vind dit geheel beter? De spielerei is ook iets of wat oefening!En dan "het schuine' dat was idd wel moeilijker er staat daar niks echt recht.
              @Bommasien
              Croppen kan in sommige situaties wel werken, hier vind ik het persoonlijk niet echt een verbetering. Zoals aangegeven in vorige post, zou ik de kadrage anders genomen hebben ....
              Soms kan het wel belangrijk zijn om op voorhand al goed te bedenken wat je opzet is bij het maken van een foto. Waar wil je de aandacht op vestigen ? Op die manier kan je dan al je instellingen, kadrage aanpassen zodat de aandacht echt naar datgene gaat wat je wil hebben.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: Een fuchsia voor de deur

                Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                @Bommasien
                Croppen kan in sommige situaties wel werken, hier vind ik het persoonlijk niet echt een verbetering. Zoals aangegeven in vorige post, zou ik de kadrage anders genomen hebben ....
                Soms kan het wel belangrijk zijn om op voorhand al goed te bedenken wat je opzet is bij het maken van een foto. Waar wil je de aandacht op vestigen ? Op die manier kan je dan al je instellingen, kadrage aanpassen zodat de aandacht echt naar datgene gaat wat je wil hebben.
                groeten,
                deka
                Hier volg ik deka.
                Mvg.

                Comment

                Working...
                X