Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Standaard een fotoshoot ik kom

[IMG][url=https://flic.kr/p/2etPxyc]

Standaard Re: een fotoshoot ik kom

Het beeld is in ieder geval op verkeerde moment van de dag genomen en ook zodanig krap gekaderd dat het als een "hit en run" beeld overkomt.

Wat wil je nu met betrekking tot dit beeld, tot je laten komen? Je hebt de EXIF bewust of uit schaamte eruit geript, opdat we daarop niets kunnen baseren en zodanig ook geen sturing kunnen geven welke kant je "technisch gezien" had kunnen kiezen.

Mijn advies, neem een stoel mee, ga eens een half uurtje zitten kijken naar je onderwerp, creëer het te maken beeld in de bovenkamer en poog dan pas dat beeld te maken. (Lukt het je niet een beeld te creëren in het gedachten blok, dan heeft het ook geen zin om er een beeld van te schieten)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
    Het beeld is in ieder geval op verkeerde moment van de dag genomen en ook zodanig krap gekaderd dat het als een "hit en run" beeld overkomt.

Wat wil je nu met betrekking tot dit beeld, tot je laten komen? Je hebt de EXIF bewust of uit schaamte eruit geript, opdat we daarop niets kunnen baseren en zodanig ook geen sturing kunnen geven welke kant je "technisch gezien" had kunnen kiezen.

Mijn advies, neem een stoel mee, ga eens een half uurtje zitten kijken naar je onderwerp, creëer het te maken beeld in de bovenkamer en poog dan pas dat beeld te maken. (Lukt het je niet een beeld te creëren in het gedachten blok, dan heeft het ook geen zin om er een beeld van te schieten)
    ik dacht dat je beelden op ieder ogenblik van de dag kan nemen, exif bewust eruit omdat ik beoordeling wil op het beeld verder foto is gemaakt op 600mm om deze te testen toch bedankt voor uw commentaar

Moment is leuk maar toch Te fel licht in het witte paard zit niets van detail meer. Op naar de volgende!!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

ik dacht dat je beelden op ieder ogenblik van de dag kan nemen
    Daar zit wel wat in, echter je hebt toch met één of andere "lichtbron" te maken welk het beeld kan maken of breken.

Met of zonder exif erbij kan ik al zeggen dat ik zelf dergelijk beeld nooit zou posten hoor !
    Je weet bovendien zelf goed genoeg dat dit om diverse redenen niet ok is.
    groeten, frans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
    Moment is leuk maar toch Te fel licht in het witte paard zit niets van detail meer. Op naar de volgende!!
    ik volg ivm overbelicht ,grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Ik dacht dat dit de beginnershoek was , ik kom bang om een foto te plaatsen als ik lees hoe hier gereageerd wordt.......
    Probeer telkens je tegen de lamp loopt, een beetje licht mee te nemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xavierken Bekijk bericht
    Ik dacht dat dit de beginnershoek was , ik kom bang om een foto te plaatsen als ik lees hoe hier gereageerd wordt.......
    toch hebben ze wat gelijk, alleen weten ze niet dat dit mijn eerste foto was met die lens en ik was meer benieuwd naar de scherpte

Soortgelijke discussies

1. fotoshoot noa
    Door montana in forum Beginnershoek
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 17 november 2013, 16:16
  2. Fotoshoot
    Door BenWylin in forum Algemeen
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 1 november 2013, 12:58
  3. Fotoshoot
    Door The Girlz in forum Beginnershoek
    Reacties: 4