Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dylan, ikzelf.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dylan, ikzelf.

    Ik ben nu klaar met school en wil eens een foto van mezelf op BD zetten, ik weet niet of jullie wisten dat ik nog maar 14 ben. Ik hoop dat dit geen negatieve comments of zal beïnvloeden maar, dus wil ik nu een foto van mij tonen. Heb deze foto genomen in de badkamer gewoon met mijn fototoestel in de spiegel! Ik trek wel zeer graag foto's, dus ik doe echt mijn best om mooie foto's te nemen en steek er ook wel zeer veel tijd in en krijg graag commentaar, zo leer ik natuurlijk ook bij.
    Wat vinden jullie er van? Ps: Ik heb een A-attest



    Bedankt voor het kijken en de comments!
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: Dylan, ikzelf.

    Proficiat Dylan met je A attest,en doe zo verder met je school ,en met je fotos,grts jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Dylan, ikzelf.

      Als zelfportret had ik de camera op een statief gezet of gewoon ergens op. De foto op zich vind ik persoonlijk minder. Leeftijd speelt geen rol. Proficiat. Welke richting volg je?
      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

      Comment


      • #4
        Re: Dylan, ikzelf.

        Jozef en bvphotography bedankt, en ik doe de Tso-richting handel.
        Ik heb nu ook het beeld dat ik beter een statief heb gebruikt!
        Mvg, Dylan.
        Fotografie is mijn passie.

        Comment


        • #5
          Re: Dylan, ikzelf.

          Proficiat met je A-attest voor een foto zonder statief vind ik toch niet slecht, rechts zou ik een stukje afsnijden, om het in een vierkant te plaatsen.
          Waarom een pruillip ? Nou heb je de tijd om toffe plekjes te zoeken en ik kijk uit naar meer.

          Comment


          • #6
            Re: Dylan, ikzelf.

            Proficiat met je A-attest.
            Een statief is hier niet nodig, de flits bevriest het beeld.
            Misschien de WB aanpassen of zie je zo geel?
            Je kan het beeld ook spiegelen zodat we de tekst kunnen lezen
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Dylan, ikzelf.

              Loeky, bedankt en ik heb die pruillip gedaan omdat het dan iets anders is dan een normale lip. Maar ieder zijn smaak hé!
              Eindelijk vakantie, maar ik ga op vakantie naar Tunesië dus ik kan veel foto's daar nemen en me natuurlijk ook amuseren.
              Mvg, Dylan.
              Fotografie is mijn passie.

              Comment


              • #8
                Re: Dylan, ikzelf.

                Bedankt eddy,
                Ik zie helemaal niet zo geel hoor, maar ik zal wel eens me bezig houden daarmee vandaag of morgen maar zeker niet later.
                Ik was natuurlijk ook niet zoveel online wegens de examens!
                Mvg, Dylan.
                Fotografie is mijn passie.

                Comment


                • #9
                  Re: Dylan, ikzelf.

                  Goed gedaan uw Attest hoor! Benieuwd naar je Tunesiefotos! Ik vind het flitslicht hier een beetje storend.
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dylan, ikzelf.

                    Bedankt hoor sien, ik zal het flitslicht eens proberen te verminderen.
                    Mvg, Dylan.
                    Fotografie is mijn passie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dylan, ikzelf.

                      Proficiat.
                      Foto spiegelen en je kunt canon lezen..Nu lees ik Nikon Ligt aan mij hoor.
                      Even pipetten en je gele zweem is weg. Ook in het vervolg tegen moeders zeggen dat ze je spiegel moet vrijwaren van spetters

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dylan, ikzelf.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                        Proficiat.
                        Foto spiegelen en je kunt canon lezen..Nu lees ik Nikon Ligt aan mij hoor.
                        Even pipetten en je gele zweem is weg. Ook in het vervolg tegen moeders zeggen dat ze je spiegel moet vrijwaren van spetters
                        tttt, Beelder!! Wat een slechte manieren leer jij Dylan aan? Zelf vrijwaren van de spetters zou ik zeggen! -)
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dylan, ikzelf.

                          Beelder bedankt,
                          Ja, maar spiegel kan ik niet bij Picasa jammer genoeg, je mag een mailtje sturen als je wilt naar mij en spiegelen en dan kan ik hem erop zetten als het van jou dan toch mag.
                          Die spetters heb ik op de spiegel even gespat voor het effect, weet niet of dat dan toch goed heeft gedaan, toch geprobeerd hé!
                          Mvg, Dylan.
                          Fotografie is mijn passie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dylan, ikzelf.

                            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                            Proficiat met je A-attest.
                            Een statief is hier niet nodig, de flits bevriest het beeld.
                            Misschien de WB aanpassen of zie je zo geel?
                            Je kan het beeld ook spiegelen zodat we de tekst kunnen lezen
                            mvg,
                            Eddy
                            het statief om de camera op te zetten he Eddy, om de camera niet in beeld te hebben
                            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dylan, ikzelf.

                              proficiat met je puike resultaat op school.

                              Leuke foto ook: mooi document (zoals we ze allemaal wel eens van onszelf gemaakt hebben, op puber- dan wel iets oudere leeftijd
                              Niet geschoten is altijd mis ...

                              Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                              Comment

                              Working...
                              X