Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwars door Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dwars door Brugge

    15 km lopen in en rond het centrum van Brugge. Een impressie:




    Sluiterprioriteit - 1/640 sec. - F2.8 - ISO 400 - AWB - Brandpuntafstand 55 mm

    Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

  • #2
    Re: Dwars door Brugge

    Knap vastgelegd Nelita! Zeker die uitdrukking op de voorste loper zijn gezicht.
    Doe zo verder

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: Dwars door Brugge

      mooi vastgelegd
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: Dwars door Brugge

        Nelita,

        'k zou het niet beter kunnen
        Enkel...ik zou m'n stoute schoenen aangetrokken hebben en me pal in het midden van de weg gesteld hebben...natuurlijk met de optie weg te geraken voor de horde bij mij is die eerste(n) zouden je wel ontwijken...maar dat doet zeker geen afbreuk aan jouw foto.
        Ik zie dat je doelbewust gekozen hebt voor een grote opening, hoge iso om een zo een korte snelheid te houden en ze te bevriezen...Knap.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Dwars door Brugge

          Een mooie 'bevroren' aktie-foto

          Mvg,
          Sandorfi
          mvg,
          Sandorfi.
          Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

          Comment


          • #6
            Re: Dwars door Brugge

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Nelita,

            'k zou het niet beter kunnen
            Enkel...ik zou m'n stoute schoenen aangetrokken hebben en me pal in het midden van de weg gesteld hebben...natuurlijk met de optie weg te geraken voor de horde bij mij is die eerste(n) zouden je wel ontwijken...maar dat doet zeker geen afbreuk aan jouw foto.
            Ik zie dat je doelbewust gekozen hebt voor een grote opening, hoge iso om een zo een korte snelheid te houden en ze te bevriezen...Knap.

            Groetjes
            Marc
            Marc,
            het was inderdaad de bedoeling om de actie hier te bevriezen. Ik zou het je hier niet echt aanraden om je pal in het midden van de weg te stellen (de lopers zouden het ook niet appreciëren, denk ik). Je moet weten dat er duizenden lopers waren en ik hier een foto heb van een middengroep na een 10-tal km (en gelukkig viel er net een gaatje).
            In het begin van de wedstrijd heb ik me wel pal voor de lopers geplaatst: zie http://forum.belgiumdigital.com/f80/...ml#post3114116
            Bedankt voor je feedback!

            @ Tom, Palac en Sandorfi: ook bedankt voor jullie reactie!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Dwars door Brugge

              Je hebt hier toch een uitgelezen sterk punt hé Nelita. Hoeveel heeft je dat gekost om die man in 't rood net even vooruit te laten lopen ? Goed shot en bewust met de basis omgesprongen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Dwars door Brugge

                prachtig beeld van een mega-sportevenement
                leuk om de gezichten te bestuderen, bij wie gaat het
                nog goed bij wie al iets minder
                knap werk
                mvg. Hans
                Alleen mensen met fantasie,
                hebben oog voor de werkelijkheid.
                Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

                Comment


                • #9
                  Re: Dwars door Brugge

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                  Marc,
                  ...Ik zou het je hier niet echt aanraden om je pal in het midden van de weg te stellen (de lopers zouden het ook niet appreciëren, denk ik). Je moet weten dat er duizenden lopers waren en ik hier een foto heb van een middengroep na een 10-tal km (en gelukkig viel er net een gaatje).
                  In het begin van de wedstrijd heb ik me wel pal voor de lopers geplaatst...
                  Euh...het was inderdaad wat je in de sportsectie van het forum toont dat ik bedoelde...maar daar kom ik bijna nooit

                  Ook ne knappe

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dwars door Brugge

                    mi is de foto oververscherpt
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dwars door Brugge

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Je hebt hier toch een uitgelezen sterk punt hé Nelita. Hoeveel heeft je dat gekost om die man in 't rood net even vooruit te laten lopen ? Goed shot en bewust met de basis omgesprongen
                      Bedankt voor je reactie !

                      Oorspronkelijk geplaatst door la volpé Bekijk bericht
                      prachtig beeld van een mega-sportevenement
                      leuk om de gezichten te bestuderen, bij wie gaat het
                      nog goed bij wie al iets minder
                      knap werk
                      mvg. Hans
                      Inderdaad! Ik heb zelf nog meegelopen en weet wat het is...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                      mi is de foto oververscherpt
                      Vreemd, want ik heb niets verscherpt in photoshop of zo. Enkel de 10 % van BD sizer, maar dat doe ik bij al m'n foto's die ik op het forum plaats... Maar, bedankt voor je eerlijke reactie!
                      Last edited by Nelita; 8 mei 2011, 21:41.
                      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dwars door Brugge

                        Knappe foto
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dwars door Brugge

                          dan trek ik mijn woorden terug, goede expressie in de foto
                          mvg Wilfried

                          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dwars door Brugge

                            Die vermeende oververscherping kan te maken hebben met de linkse schouder van de
                            voorste man waar nog net een randje huid naast het hemd zit. Het was ook mijn eerste indruk.

                            413 en 558 hangen in de foto boven de grond. Voor mij is het sterke punt dat de indruk
                            wordt gewekt dat 558 hem gaat pakken. 558 heeft de centrale positie en de goede blik.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dwars door Brugge

                              Goh, nu valt mijn frank, of is het nu een euro?. Ik vroeg me gisteren al af waarom zoveel
                              mensen in Brugge me voorbijliepen? Zo gehaast dat de mensen allemaal waren. Alsof er
                              iets was uitgebroken, of in Zeebrugge een gevaarlijk goedje in brand stond. Dat was dus
                              Dwars door Brugge. Mooi geregistreerd, leuke foto.

                              Comment

                              Working...
                              X