Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

door den draad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • door den draad



  • #2
    Re: door den draad

    Wat moet ik hier nu op zeggen

    Compositie vind ik niets, maar dat zal wel een persoonlijke smaak zijn.

    Scherpte weet ik niet te plaatsen, je zou verwachten de stronk, maar niet dus.

    Ik denk dat erwel betere onderwerpen zijn, of probeer eens een andere hoek.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: door den draad

      Mede door de bladeren van de Hedera links komt de foto rommelig over. Ook is de foto recht toe rechtaan genomen waardoor er weinig méér aan te zien is dan "een boom die door een hek gegroeid is en daarna afgezaagd", wat het dus een afgezaagde foto maakt . Zoals mijn voorganger al zei, probeer eens een andere hoek en probeer het focuspunt goed te leggen. Ik vermoed dat je de camera het focuspunt laat kiezen waarop de camera heeft gekozen om het hek scherp te krijgen . Het belangrijkste aspect van fotografie is dat jij bepaalt hoe je foto er uit komt te zien en niet je camera maar om dat te leren heb je nog een lange weg te gaan dus niet opgeven .

      Gr. X.

      Comment


      • #4
        Re: door den draad

        Alles is al geschreven... recht toe, recht aan en de centrale compo, maken het niet interessant. Ander standpunt, andere hoek, maar ik denk dat het moeilijk is om dit onderwerp "goed" te brengen. Het is goed opgemerkt, maar bij het vastleggen kon er meer gebeurd zijn.

        Comment

        Working...
        X