Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door de maanden heen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Door de maanden heen

    Hoi,

    Vorig jaar winter heb ik na lang sparen de Sony Alpha 200 gekocht met een DT 18-70mm F3.5-5.6 lens. Ik ben heel fanatiek foto's gaan maken en heb mij zoveel mogelijk in gelezen op internet en in tijdschriften. Zodoende heb ik ook een DT 55-200mm F3.5-5.6 lens erbij gekocht.

    Zoals het gezegde gaat, leer ik al doende steeds beter de camera te begrijpen en komen er ook steeds leukere foto's uit. Omdat ik nog lang niet uitgeleerd ben, heb ik besloten om een fotografie forum op te zoeken waarbij ik nog meer kan leren over het fotograferen. En zodoende vond ik het leuk om dan meteen ook wat werk van mij te laten zien.

    Er zijn nog veel verbeterpunten en stukje bij beetje gaat het ook beter. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    Waar ik nu vooral aan probeer te werken is dat de foto's nog sprekender worden wat de kleuren betreft.

    Last edited by MaKwa; 10 juni 2009, 15:20. Reden: De post aan gepast gezien ik de regels niet had gelezen, excuus.

  • #2
    Re: Door de maanden heen

    we krijgen ineens alles te zien maar ik zou eerst de forumregels lezen
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Door de maanden heen

      Iets te veel een ander forum gewent vrees ik. Ik zal het meteen even doen, excuus.

      [edit] Bij deze de regels door gelezen en de post aan gepast. Nogmaals mijn excuus, ik ben weer veel te enthousiast.
      Last edited by MaKwa; 10 juni 2009, 15:21. Reden: Toevoeging

      Comment


      • #4
        Re: Door de maanden heen

        kleur en scherpte op het paard zijn goed hoor, alleen de omgeving wat druk.
        en even het linker acheterbeen bij trekken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Door de maanden heen

          bouk is een kenner en daarom sluit ik mij daarbij aan
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: Door de maanden heen

            Hoi Bouk,

            Het linkerachterbeen bijtrekken, bedoel je daar mee te zeggen dat het been meer zichtbaar moet zijn zeg maar? Ik ben nog niet zo heel bekend met het bewerken van foto's namelijk.

            Comment


            • #7
              Re: Door de maanden heen

              Oorspronkelijk geplaatst door MaKwa Bekijk bericht
              Hoi Bouk,

              Het linkerachterbeen bijtrekken, bedoel je daar mee te zeggen dat het been meer zichtbaar moet zijn zeg maar? Ik ben nog niet zo heel bekend met het bewerken van foto's namelijk.
              als het paard goed vierkant had gestaan, had het linker achterbeen inderdaad beter zichtbaar geweest.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Door de maanden heen

                Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                bouk is een kenner en daarom sluit ik mij daarbij aan
                Ik ook. Misschien je hoofdobject ook minder centraal zetten. Als je links wat weghaalt, oogt je foto nog beter.

                Mooi paard :P
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Door de maanden heen

                  Bouk, nu snap ik je weer, bedankt voor de tip. De volgende keer ga ik er om denken!

                  Nena, ik zal het meteen gaan proberen, bedankt voor de tip. Het paard is van een kennis van mij, een echte uitslover!

                  Comment

                  Working...
                  X