Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Don't worry be happy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Don't worry be happy

    Hier enkele foto's van mijn jong en onbezonnen neefje,
    De titel is gekozen omdat je aan deze leeftijd jong en onbezonnen moet zijn ,
    iets wat vele ouders vergeten !!

    (Btw , de bewegingsonscherpte bij de sprong is een bewuste keuze,anders hangt hij bevrozen in de lucht)









  • #2
    Re: Don't worry be happy

    De derde foto, zijn aanstekelige
    into minimal techno

    Comment


    • #3
      Re: Don't worry be happy

      Ik vind de derde er echt niet bijhoren, sorry, de handen zijn afgekapt en er is iets mis met de kleuren. De eerste is wel leuk en de tweede ook, spijtig van de lichtinval en pinlights bij de tweede. Heb je een reflector gebruikt?

      Comment


      • #4
        Re: Don't worry be happy

        Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
        Ik vind de derde er echt niet bijhoren, sorry, de handen zijn afgekapt en er is iets mis met de kleuren. De eerste is wel leuk en de tweede ook, spijtig van de lichtinval en pinlights bij de tweede. Heb je een reflector gebruikt?
        Wat zijn pinlights?

        Comment


        • #5
          Re: Don't worry be happy

          Oorspronkelijk geplaatst door BastiaanE Bekijk bericht
          Wat zijn pinlights?
          De puntlichtjes in de ogen.

          Ik vind de eerste twee foto's super gemaakt en heel goed geflitst ook. De kleuren zitten helemaal ok. Bij de derde loopt er van alles mis, zoals al aangehaald.

          Comment


          • #6
            Re: Don't worry be happy

            Thnx voor de reactie's,
            Je moet je daarom niet exuseren cuddles , daarom staan mijn foto's ook in de beginnershoek hé , om bij te leren
            om op uw vraag te antwoorden , neen ik heb geen reflector gebruikt , ik zou ook niet weten hoe ?

            Comment


            • #7
              Re: Don't worry be happy

              Ik had bij de 2de de grassprietjes voor zijn gezichtje nog durven shoppen, maar dat ben ik.
              2de vind ik de mooiste!
              Bij de 1ste gaat mijn aandacht weg naar de vliegtuiglijn linksboven.

              Comment


              • #8
                Re: Don't worry be happy

                Idd de puntlichtjes in de ogen tgv de flash. Je kan een reflector gebruiken om wat meer natuurlijk licht terug te kaatsen in het aangezicht om de schaduwlijnen te vermijden die zijn gezicht doorkruisen. Maar ze zijn mooi hoor, de eerste is toch een uitsteker!

                Comment

                Working...
                X