Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devided

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Devided

    Hallo,

    Vanmorgen wat wezen testen met de sluitertijden en scherpte diepte. Toch heb ik het gevoel dat er wat mis is met deze foto ( Buiten de niet zo geweldige compo). Kunnen jullie me op het juiste pad zetten?

    Alvast bedankt!




    Na de tips:


    Exif:
    Canon Eos 600D
    Sigma 17-50mm f/2.8 OS HSM
    ISO 100
    21mm
    f/14
    8,0 sec
    Last edited by jiggyland; 27 januari 2014, 19:55.
    In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

  • #2
    Re: Devided

    Volgens mij stroomt het water niet hard genoeg om met deze instellingen te werken. Het lijkt nu een slijm massa die bol staat.
    Ik denk ook dat je standpunt te hoog is.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Devided

      camerastandpunt niet zo geslaagd.
      ook je snelheid wat te traag.
      en de MAX is hier 1024.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Devided

        Aangepast, Qua standpunt wist ik het al, maar lager was op dat moment niet mogelijk ( Beek lag lager dan de weg). Ik heb zelf vooral twijfel ivm de scherpte van de foto. Deze lijkt me over het algemeen wat vaag?

        Mvg

        jiggyland
        In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

        Comment


        • #5
          Re: Devided

          Misschien was het beter geweest met een iets wijder diafragma F8 of f10, dan had je ook een iets betere stroming van het water gehad. Heb je de foto verscherpt na het verkleinen?

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: Devided

            Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            Misschien was het beter geweest met een iets wijder diafragma F8 of f10, dan had je ook een iets betere stroming van het water gehad. Heb je de foto verscherpt na het verkleinen?

            Grt,

            Jean-Pierre
            heb de foto voor het verkleinen wat verscherpt en het contrast iets (max 2%) aangepast.
            In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

            Comment


            • #7
              Re: Devided

              Volgens mij wordt de foto heel wat beter als je wat aan de curves trekt waardoor hij flink wat donkerder wordt.
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: Devided

                Oorspronkelijk geplaatst door jiggyland Bekijk bericht
                Aangepast, Qua standpunt wist ik het al, maar lager was op dat moment niet mogelijk ( Beek lag lager dan de weg). Ik heb zelf vooral twijfel ivm de scherpte van de foto. Deze lijkt me over het algemeen wat vaag?

                Mvg

                jiggyland
                Dit kan te maken hebben met bewegingsonscherpte door bv wind of door het openen en sluiten van de spiegel, door de 8 sec belichting
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Devided

                  Ik zou hem ook iets donkerder maken, vooral je hooglichten een beetje temperen.Ook zou ik het groene iets desatureren.

                  Mvg John
                  http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Devided

                    kleuren wat aangepast, al heb ik nu precies nog meer het gevoel van onscherpte?
                    In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

                    Comment

                    Working...
                    X