Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De staart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De staart


  • #2
    Re: De staart

    dat is een heel bekende...........onbetaalbare staart (allez voor mij toch....).............wel een goede compo
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: De staart

      Freddy heeft gelijk i.v.m. de compositie, over de onbetaalbare staart daar weet ik niets van. Ook technisch is je beeld helemaal in orde.

      Voorstel : is die ongelukkig geplaatste parkeerlijn weg te werken. Dit is mogelijk met het selecteren van stukken en met gaussiaansvervagen (PS). Nadien nog eens over de randen gaan met vervaagpenseel.
      Dan krijg je echt een abstract met als enige focus op die staart.

      PS : Ik stel gewoon voor hoor. Ik weet dat sommige mensen liever de foto als dusdanig laten en dat wil ik wel respecteren. Mijn voorstellen zijn meer gebaseerd op het esthetisch beeld.

      Comment


      • #4
        Re: De staart

        De staart heeft voor mij te weinig aandacht als dit als hoofdmotief fungeert.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: De staart

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          De staart heeft voor mij te weinig aandacht als dit als hoofdmotief fungeert.
          Als je het voorstel van Loeky volgt zal de aandacht nog meer naar de staart getrokken worden (denk ik).
          Anders een mooi beeld!
          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

          Comment


          • #6
            Re: De staart

            Schoon poepke Mooie compo mee gemaakt.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment

            Working...
            X