Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De schone en het beest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De schone en het beest

    Je mag zelf kiezen Maar wees voorzichtig in je commentaren want één van de twee leest mee

    1/500s - F5 - iso 100 - 70mm

    Ik denk niet dat het een waw-foto is maar heb alle registers i/z nabewerken open getrokken, dus hoop dat ik overal subtiel genoeg geweest ben

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: De schone en het beest

    Voor mij is dit wel een waaaw foto Brombeer, vind hem heel heel mooiGrtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: De schone en het beest

      jawel, dat is wel ne WAW foto, de kleuren zijn zo mooi , echt het is een foto waar je blijft naar kijken, en niet direct weet waarom, daarom denk ik dat het de kleuren zijn , die zo aanspreken ,prachtig
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: De schone en het beest

        Echt wel mooi Marc! Wel een WOW-foto

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment


        • #5
          Re: De schone en het beest

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          [CENTER]Je mag zelf kiezen Maar wees voorzichtig in je commentaren want één van de twee leest mee
          Toch wel prachtig gelukt hoor. Alles mooi onder controle (alhoewel de zitpositie...)
          't wordt tijd dat ik mijne moto ook leer lezen
          Last edited by saphi; 12 februari 2011, 20:59.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: De schone en het beest

            Vind hem ook zéér goed van kleur!

            Prachtig !!
            http://www.wimbosch.be

            Comment


            • #7
              Re: De schone en het beest

              ja ook voor mij een hele mooie!!

              Comment


              • #8
                Re: De schone en het beest

                Te statisch voor mij, zeker op zo'n snelheidsmonster.

                Comment


                • #9
                  Re: De schone en het beest

                  ahum... iets speciaal voor mij.

                  Niets meer sexy dan een dame op een moto, voor mij persoonlijk ware het mooi geweest als de benen er ook op zouden gestaan hebben.

                  En als mede-motard kan ik zeggen: de moto is echt wel het beest... Een buikligger (lees R1) ware aangenamer geweest dan een ........-BMW. (zitten die pinkers ook nog altijd hetzelfde: links op de linkerhelft van het stuur, rechts op de rechterhelft van het stuur... hehehehe)

                  Idd je nabewerking valt op, maar stoort niet (misschien ietske minder blauw in de lucht?)
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: De schone en het beest

                    Francine, Rosie, Tom, Frokkel, Sylvia alvast hartelijke dank voor jullie comments

                    @Saphi,
                    (alhoewel de zitpositie...)
                    k'weet het, rijdt niet makkelijk als je d'er naast staat
                    't wordt tijd dat ik mijne moto ook leer lezen
                    Dat was ff doordenken...maar je had hem maar binnen te koppen hé

                    @Vinnydizzy
                    ahum... iets speciaal voor mij
                    In zekere zin wel want je tip voor "kleurenblinden" zit er in.
                    De benen staan er niet op om toch een klein beetje de illusie te verwekken dat hij niet op zijne bok staat.
                    Door mijne leeftijd zorgen buikliggers voor een pijnlijke rug En ja, de pinkers zijn speciaal zo gemaakt voor mensen die het moeilijk hebben met li en re

                    Wat het blauw in de lucht betreft: een gradiënt waarbij naar boven toe het diafragma met 0.8 stop toegeknepen wordt.

                    Nogmaals bedankt aan allen.

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: De schone en het beest

                      Van motoren ken ik niks, daar spreek ik me dus niet over uit ... Mooie kleuren en vind het wel een mooie pose.
                      groeten,
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                      Comment


                      • #12
                        Re: De schone en het beest

                        Bedankt Deka
                        Van motoren ken ik niks, daar spreek ik me dus niet over uit
                        Der zijn er blijkbaar nog...
                        Dit is een rijdend salon. Vraag maar aan Anaisje
                        Door z'n omvang en gewicht (ongeveer 250 kg...droog) refereer ik er altijd naar als mijne "autobus"

                        Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                        Comment


                        • #13
                          Re: De schone en het beest

                          Stoer, is het eerste wat bij me opkomt. En dan ga ik al als vanzelf een beetje aan de kant
                          staan. Stoerheid is niet echt aan mij besteed, maar hier heeft ze met een mooie composi-
                          tie en prima kleurtjes fraai gestalte gekregen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De schone en het beest

                            Foto springt het scherm uit ! berescherp of hoe zeg je dat, mooie kleuren. Toppie.
                            gr,
                            canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                            website : www.leonvanham.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: De schone en het beest

                              Doudeke,
                              dat heb je weer mooi gezegd
                              Maar voor mij hoeft er echt niemand aan de kant gaan staan hoor
                              (Mocht Anaisje er echt mee rijden zou dit natuurlijk andere koek zijn )
                              Het stoere uiterlijk wordt in de hand gewerkt door de zorg om behoud van lijf en leden

                              Bedankt Medussa, in feite zeggen ze "*r*etescherp" maar met onze laatste jeugdige aanwinst op het forum hier,moet ik een beetje op m'n woorden letten

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment

                              Working...
                              X