Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De leiding !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De leiding !

    Aardgas, niets tegen te beginnen. Langs, over, onder en door alles heen want zij hebben...
    Weer eentje uit de artificiële categorie.



    Dank aan de bezoekers en schrijvers welkom.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: De leiding !

    'k vind dit een boeiend plaatje
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: De leiding !

      Wow, een heel erg mooie Raymond! AL lijkt er een gloed te zitten rond dat wiel en zelfs een beetje rond de leiding zelf...
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: De leiding !

        Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
        Wow, een heel erg mooie Raymond! AL lijkt er een gloed te zitten rond dat wiel en zelfs een beetje rond de leiding zelf...
        Dat klopt Bart, doch naar inhoud en presentatie (artificiële fotografie) mag en kan dit best.
        Zou dit kunnen wegdoen maar dan gaat de sfeer een groot stuk verloren - heb dit uitgetest
        Bedankt en Saphi eveneens
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: De leiding !

          Lastig om hierop commentaar te geven.
          Boeiend vind ik het zeker.

          De blauwe rand heeft na enkele keren studeren toch wel een betekenis gekregen. Maar het
          is jammer dat binnen de afsluiter het blauw is dichtgelopen.
          De gekleurde vulling van de pijp mag van mij een aardig stuk naar rechts. Dan past dat
          beter bij de fabricagesporen aan het begin van de buis. Als je die verlengt dan zou het
          snijpunt de juiste plek moeten aangeven.

          Vergeef mij mijn prozaïsche benadering van deze artificiële afbeelding.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: De leiding !

            Nu snap ik waarom je zo'n reactie hebt geschreven op men foto.
            Uw foto's zijn wel boeiend, speciaal
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment


            • #7
              Re: De leiding !

              Knap werk. Ben supporter.
              gr,
              canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

              website : www.leonvanham.com

              Comment


              • #8
                Re: De leiding !

                Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Lastig om hierop commentaar te geven.
                Boeiend vind ik het zeker.

                De blauwe rand heeft na enkele keren studeren toch wel een betekenis gekregen. Maar het
                is jammer dat binnen de afsluiter het blauw is dichtgelopen.
                De gekleurde vulling van de pijp mag van mij een aardig stuk naar rechts. Dan past dat
                beter bij de fabricagesporen aan het begin van de buis. Als je die verlengt dan zou het
                snijpunt de juiste plek moeten aangeven.

                Vergeef mij mijn prozaïsche benadering van deze artificiële afbeelding.
                Wees gerust, ben een tolerant mens. Al je zonden zijn vergeven Bedankt voor je prozaïsche uitleg

                Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                Nu snap ik waarom je zo'n reactie hebt geschreven op men foto.
                Uw foto's zijn wel boeiend, speciaal
                Die van jou ook Corre, je moet er enkel wat meer in geloven. Bedankt voor je reactie

                Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
                Knap werk. Ben supporter.
                gr,
                Nog ne supporter der bij, betaal uw lidgeld nu of nog wat wachten ,
                Zal het van nabij volgen of je trouw blijft hoor. Trouwens ook proficiat voor jou werk.
                Ook oprecht bedankt
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: De leiding !

                  een hypnotiserende foto! ik vraag me nergens af of dit of dat lijntje wel op zijn plaats staat..ik laat het gewoon over me komen...en het bevalt me....
                  groetjes
                  hilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: De leiding !

                    Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                    een hypnotiserende foto! ik vraag me nergens af of dit of dat lijntje wel op zijn plaats staat..ik laat het gewoon over me komen...en het bevalt me....
                    Hartelijk dank Hilde, en alles staat op z'n plaats hoor Het valt wel op dat artificieel werk minder reacties oplevert doch daar ben ik me van bewust. Het is dan ook een bepaalde doelgroep die daarvoor interesse heeft (en dan nog in beginnershoek). Allen bedankt
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: De leiding !

                      heel leuk gedaan, al had het middelpunt wel in het midden mogen liggen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: De leiding !

                        Een heel abstract beeld in een abstracte vorm van fotografie, G.R.
                        Ik heb de " leiding " al verschillende keren bekeken, maar deze keer heb ik wat moeite met het beeld ... Misschien omdat ik eigenlijk ook mezelf niet zo goed kan voorstellen wat het oorspronkelijk allemaal voorstelt, voor de bewerkingen erop losgelaten werden ... ?
                        Enfin, gelukkig niet allemaal dezelfde smaken en geuren, of 't zou hier maar een saaie bedoening worden.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                        Comment


                        • #13
                          Re: De leiding !

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          heel leuk gedaan, al had het middelpunt wel in het midden mogen liggen.
                          grt,bouk.
                          Waar het "doorkijkgat" zich bevond staat nog steeds op z'n plaats Bouk. Ik vermoed dat je u laat misleiden door het opnamestandpunt. Bedankt voor je reactie.

                          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                          Een heel abstract beeld in een abstracte vorm van fotografie, G.R.
                          Ik heb de " leiding " al verschillende keren bekeken, maar deze keer heb ik wat moeite met het beeld ... Misschien omdat ik eigenlijk ook mezelf niet zo goed kan voorstellen wat het oorspronkelijk allemaal voorstelt, voor de bewerkingen erop losgelaten werden ... ?
                          Enfin, gelukkig niet allemaal dezelfde smaken en geuren, of 't zou hier maar een saaie bedoening worden.
                          groeten,
                          deka
                          Dit zijn soort "werken" - plaats deze tussen aanhalingstekens - waar de symbolische betekenissen van inhoudelijke waarde zijn. De auteur wil iets vertellen, een werk met een boodschap. Meer wil ik hier niet over kwijt daar de bespreking (ontleding) te lang zou uitlopen. Je bent komen kijken, gewoon je mening geformuleerd en waardeer dit ten zeerste Dergelijk soort werken kan je van mij nog verwachten
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: De leiding !

                            Had het mooier gevonden zonder bewerking, maarja, ieder z'n smaak.
                            http://thaajs.weebly.com/
                            http://www.flickr.com/photos/thijs94/

                            Comment


                            • #15
                              Re: De leiding !

                              heel boeiend om naar te kijken ,ik wordt bijna meegezogen in deze buis ,ik vind de bewerking juist erg passend hier ,alleen dat blauw randje zou er voor mij niet bij mogen zijn ,heel mooi gedaan raymond

                              Comment

                              Working...
                              X