Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de lantaarn 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de lantaarn 1

    1.

    [CENTER]CENTER]

  • #2
    Re: de lantaarn 1

    ietsie kantelen miss? Hij oogt wat somber, maar valt wel iets van te maken hoor.

    Comment


    • #3
      Re: de lantaarn 1

      Iets kantelen ja, waarom niet ? Is het je niet opgevallen, de lantaarn geeft eigenlijk geen licht, maar alle licht lijkt uit deze te komen ? Daarom,is het spel een ware spel tussen licht en donker, denk ik. Daarvoor maakte ik gebruik van de heersende lichtbronnen

      Comment


      • #4
        Re: de lantaarn 1

        Goed gezien!

        Comment


        • #5
          Re: de lantaarn 1

          Knap gezien Loeky.
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: de lantaarn 1

            Dit is allemaal best mooi en ik kan de commentaren volgen, maar toch zou ik de lamp licht laten geven. Dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak!

            Comment


            • #7
              Re: de lantaarn 1

              Goed gezien en/of bewerkt zoals dat licht van achter de lantaarn komt .
              Ik twijfel enkel of ik het donkere gedeelte een ietsje zou oplichten, maar kijk nu op laptop.....
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: de lantaarn 1

                Mooi gezien Loeky! Maar ik volg Djivan wel in verband met het oplichten... al kijk ik er nu ook wel naar met de laptop... Maar knap!

                Groetjes
                Roeliee
                Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                Comment


                • #9
                  Re: de lantaarn 1

                  Voor mij hoeft hij niet opgelicht te worden, de sfeer van een donker steegje zit er goed in
                  grt. Ria

                  Comment

                  Working...
                  X