Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Dreef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Dreef

    Feedback geven staat vrij en het zou mij wel helpen!
    Ik ben nog steeds een beginnend fotograaf, maar ik hoop dat deze foto toch een beetje zal aanslaan

    Groetjes!


    Last edited by Schoten; 28 juli 2010, 17:03.
    Yeah Baby, Scotland Baby!

  • #2
    Re: De Dreef

    De compositie vind ik alleszins goed. Hoewel de man vooraan, de schaduw zal prefereren, had ik hem op de foto toch even in het zonnetje gezet, zodat hij er beter uitkwam. Door de man in de rolstoel helemaal vooraan te zetten, haal je m.i. wel diepte uit het beeld. Verder op het pad, had m.i. dan ook beter geweest, zodat hij met de diepte meegaat. Ik vind het contrast van deze foto te groot, gaande van dichtgelopen zwarte partijen, tot uitgebrande partijen. Een beetje minder, had m.i. beter kunnen zijn.

    Mvg

    Chris

    Comment


    • #3
      Re: De Dreef

      Ik vind het een knappe foto voor de beginnershoek. De commentaren van FestinaLente zijn denk ik wel terecht, maar da's toch al iets meer gevorderde commentaar. Mooi gedaan!!
      Canon Eos 450D
      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

      Comment


      • #4
        Re: De Dreef

        als je hier had geflitst, had je een veel beter plaatje gehad.
        ook een hoger (in getal) diafragma had beter geweest.
        idee is dus goed, alleen de uitvoering nog niet.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De Dreef

          Alle imperfecties van dien, toch mag ik het graag zien. Is het een uitstapje voor de man in
          de rolstoel, of een nog af te leggen weg. Zijn weg met alle moeilijkheden er op en er aan.

          Comment


          • #6
            Re: De Dreef

            had ik hem op de foto toch even in het zonnetje gezet, zodat hij er beter uitkwam.
            was ook mijn eerste gedacht toen ik deze foto zag. Maar ze is duidelijk "te goed" voor de beginnershoek
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: De Dreef

              Ondanks de paar opmerkingetjes hierboven kan ik 'm wel smaken

              Comment

              Working...
              X