Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de blik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de blik

    werd genomen met Nikon Coolpix P7700 in Dierengaarde Blijdorp.

    1.


  • #2
    Re: de blik

    Hyena ? De foto oogt wat komisch - was misschien niet de bedoeling. Ik vind de crop té sterk - m.i. gaat de essentie van de foto hierdoor verloren. Wat meer scherpte in de pels zou wat meer aggressiviteit kunnen tonen - nu is er een teddybeer effect.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: de blik

      De compo zit goed alsook helderheid en kleur. De ogen spreken... een belangrijk element in deze opname Loeky.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: de blik

        Leuk om de foto ook hier te zien loeky

        Vriendelijke groet, jessey

        Comment


        • #5
          Re: de blik

          Leuke foto loeky, als men goed kijkt zien we u in de ogen staan

          Een vraagje, was het de moeite daar? zijn al langer van plan om daar eens naar toe te gaan. Maar als het de moeite niet is ga ik niet zo ver rijden.

          Comment


          • #6
            Re: de blik

            Bedankt aan allen voor hun bijdrage.

            @ Nerdifant : mmmm... zie hij nodigt je uit voor een hapje en een borreltje. Aan jou de toeschouwer om toe te happen of niet.

            @ JPR : ja inderdaad goed gezien. Hij had me in het oog nietwaar ? Nu het is zeer zeker de moeite waar om naar de dierengaarde Blijdorp te gaan. Tip vermijd te hete dagen dan zijn de dieren te suf en zoeken ze de schaduw op.
            Ik ga er altijd als ik in Rotterdam ben. Ook de stad is de moeite waard om te bezoeken. ' s nachts moet je wel oppassen dat geld voor alle grote steden. Wij nemen vaak de taxi als we laat naar huis gaan.
            Je kunt er zoveel zien en als je er een paar dagen bent kun je gemakkelijk omliggende steden bezoeken zoals Dortrecht, Leiden enz... elk de moeite op zichzelf en steeds anders. Den Haag, Amsterdam enz... allemaal de moeite om er rond te wandelen. ook de dierentuin van Amsterdam. Zeer zeker erg mooi.

            Comment


            • #7
              Re: de blik

              Maar wel een stukje kleiner dan blijdorp

              Vriendelijke groet, jessey

              Comment


              • #8
                Re: de blik

                @ Jessey : misschien wel kleiner, maar je bent wel iets dichterbij de dieren, dat viel meteen op. Blijdorp heeft echt werk gemaakt voor de habitas der dieren, dat maakt ook dat ze zich meer kunnen schuilen.

                Comment


                • #9
                  Re: de blik

                  Ik moet toch eens naar gaiapark eens bezoeken

                  Vriendelijke groet, jessey

                  Comment


                  • #10
                    Re: de blik

                    Dit heeft idd een hoog teddybeergehalte terwijl ik eigenlijk niet zo voor hyena's ben, mooi weergegeven hoor!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: de blik

                      Waar is gaiapark Jessey ?

                      @ Bommasien : ja, terecht dat je ze niet mag, hij luste me wel rauw vandaar die Teddybeer achtiggedoe, hij wou me in zijn val lokken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: de blik

                        Ik vind hem precies te sterk gecropt en gebrek aan scherpte ergens.
                        Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                        Comment


                        • #13
                          Re: de blik

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          Waar is gaiapark Jessey ?

                          @ Bommasien : ja, terecht dat je ze niet mag, hij luste me wel rauw vandaar die Teddybeer achtiggedoe, hij wou me in zijn val lokken.
                          Tijdens een wandeling door het glooiend heuvellandschap ontmoet je unieke diersoorten zoals rode panda’s, giraffen en gorilla’s. Bezoek GaiaZOO vandaag!


                          Is ook n zuid limburg kerkerade

                          Wil er nog steeds een keertje naar toe.
                          Vriendelijke groet, jessey

                          Comment


                          • #14
                            Re: de blik

                            Staat er voor mij mooi op Loeky
                            En de blik verraadt dat het om een wolf in schapenvacht gaat.
                            zou persoonlijk zelfs nog krapper durven snijden...was je ineens van die zonnevlek op zijn rug af. (Maar dat is maar een mening...)

                            Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                            Comment


                            • #15
                              Re: de blik

                              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                              Waar is gaiapark Jessey ?

                              @ Bommasien : ja, terecht dat je ze niet mag, hij luste me wel rauw vandaar die Teddybeer achtiggedoe, hij wou me in zijn val lokken.
                              In Kerkrade en de laatste 5 jaar 3x maal uitgeroepen tot mooiste dierentuin van de Benelux. MAAR voor mij en mijn gezin bevindt de mooiste dierentuin zich in emmen(nl). Prachtige vlinderhal, wandelen tussen de pingiuns.Is alleen niet dicht bij huis(prov Drenthe).


                              Grt,

                              Jean-Pierre

                              Comment

                              Working...
                              X