Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dashboard verlichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dashboard verlichting

    Wou even testen of dit ook lukte

    Op de 3e foto is de ruis iets te hardnekkig aanwezig, maar toch goeie poging, al zeg ik het zelf, niet?

    of ?





    Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
    Casio Exilim 10.1

  • #2
    Re: Dashboard verlichting

    Ik vind de derde de meest sfeervolle

    Comment


    • #3
      Re: Dashboard verlichting

      Leuk idee en verdienstelijke poging maar geen van alle kunnen me overtuigen.
      #1 en #2 missen scherpte en zijn verzadigd in licht (vensters en voorkant dashboard)
      #3 is de meest sfeervolle compo, maar de ruis is dan weer de spelbreker
      Iets invulflist met eventueel diffuser zou betere resultaten kunnen opleveren, met behoud van de sfeer
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Dashboard verlichting

        't is allemaal best gelukt, en de derde is ook voor mij de beste. Ik zou GEEN flash gebruiken, maar misschien wel een statief of ministatief met de zelfontspanner.
        Verder... de omgeving speelt ook nog mee. Waarom in de garage ? Waarom niet ergens buiten, bij valavond...

        Comment


        • #5
          Re: Dashboard verlichting

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          't is allemaal best gelukt, en de derde is ook voor mij de beste. Ik zou GEEN flash gebruiken, maar misschien wel een statief of ministatief met de zelfontspanner.
          Verder... de omgeving speelt ook nog mee. Waarom in de garage ? Waarom niet ergens buiten, bij valavond...
          Ja inderdaad, het was de bedoeling het buiten te doen, maar het regende nogal
          Nikon D40x * 18-55mm * 55-200mm
          Casio Exilim 10.1

          Comment

          Working...
          X