Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concentratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concentratie



    Bedankt voor het kijken.

    Gr, Daniel.

  • #2
    Re: Concentratie

    Mooie toffe actiefoto!
    grt erik

    Comment


    • #3
      Re: Concentratie

      prima foto!!

      dat opspattende water onder surfplank ... schitterend!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: Concentratie

        Mooie foto Daniel!! Zou zelf durven links en boven er iets af te halen(niet veel hoor!, ivm kijkruimte), maar het is uw foto. M.I. accentueer je de actie nog beter. +'

        Comment


        • #5
          Re: Concentratie

          Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          prima foto!!

          dat opspattende water onder surfplank ... schitterend!
          +1.
          Gr, Thomas
          https://www.facebook.com/devrieset/

          Comment


          • #6
            Re: Concentratie

            Prachtig plaatje . Niks aan wijzigen voor mij.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Concentratie

              Een pracht plaat.

              Comment


              • #8
                Re: Concentratie

                knap de actie vastgelegd !
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                Comment


                • #9
                  Re: Concentratie

                  De opspattende golf is prachtig in beeld gebracht.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Concentratie

                    Heel mooi!
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Concentratie

                      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                      Mooie foto Daniel!! Zou zelf durven links en boven er iets af te halen(niet veel hoor!, ivm kijkruimte), maar het is uw foto. M.I. accentueer je de actie nog beter. +'
                      Dit bedoelde ik Daniel, en laat je goed adviseren, want soms kijkt men over het iets teveel aan geel heen. Kijk maar eens goed in de foto, beetje geel eruit en de foto links, reepje boven en rechts beetje gesneden, maakt de foto een stuk krachtiger, maar het blijft uw keuze.
                      Als je de link weg wil, effe kloppen.. http://postimg.org/image/425aw9o3h/
                      Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 21:14.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Concentratie

                        Sorry hoor Mark, maar met het geel eruit te halen kloppen de kleuren nu niet meer.
                        Dicht bij het strand zijn de golven wel degelijk zo geel hoor.
                        Mooie foto Daniel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Concentratie

                          Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
                          Sorry hoor Mark, maar met het geel eruit te halen kloppen de kleuren nu niet meer.
                          Dicht bij het strand zijn de golven wel degelijk zo geel hoor.
                          Mooie foto Daniel.
                          Volledig met je eens, Misschien ietsie teveel eruit, en dat het wat geler kan zijn Vosse kan zeker, maar water oogt in een foto veel mooier in zijn natuurlijke kleur. Je golfslag is in mijn update achteraan nog steeds geelachtig..Misschien iets meer geel in laten, had wel beter geweest...zag net dat de foto ook zichtbaar was, ipv in een link. Zal iets minder geel onttrekken in een tweede link, want je hebt wel een punt...Uitsnede vind ik wel krachtiger hoor, hij surft het beeld uit bijna..
                          Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 21:12.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Concentratie

                            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                            Dit bedoelde ik Daniel, en laat je goed adviseren, want soms kijkt men over het iets teveel aan geel heen. Kijk maar eens goed in de foto, beetje geel eruit en de foto links, reepje boven en rechts beetje gesneden, maakt de foto een stuk krachtiger, maar het blijft uw keuze.
                            Als je de link weg wil, effe kloppen.. http://postimg.org/image/425aw9o3h/
                            Bedankt voor je meedenken Mark maar nu denk ik dat je niet echt verbonden bent met de zee en zijn variatie van kleuren onder invloed van zon, wolken, wind en al wat er bij komt kijken. Deze foto is genomen met windkracht 5 dus nog geen storm maar met wind uit het N/W en dan zit je min of meer
                            met golven die krachtig op de kust afkomen. De Kite-Surfer zit dicht op de vloedlijn, dus in ondiep water en met de kracht van de golven wordt er veel zand op en neer meegenomen in de golven wat als resultaat geeft dat er geen (zuiver) wit kan in zitten. Naar mijn inzien komen de kleuren van de golven en de rest van de foto duidelijk overeen met wat de werkelijkheid was. Ik woon nu al 58 jaar aan zee en de laatste 13 jaar op de zeedijk en dat zal je wel al gemerkt hebben dat de meeste foto's die ik plaatst daar iets mee te maken hebben. Neem me reactie aub niet verkeerd op en nogmaals bedankt dat je de moeite heb gedaan om me iets bij te brengen.

                            Ook bedankt aan deze die hebben gekeken en voor de reacties.

                            Gr, Daniel.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Concentratie

                              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                              Bedankt voor je meedenken Mark maar nu denk ik dat je niet echt verbonden bent met de zee en zijn variatie van kleuren onder invloed van zon, wolken, wind en al wat er bij komt kijken. Deze foto is genomen met windkracht 5 dus nog geen storm maar met wind uit het N/W en dan zit je min of meer
                              met golven die krachtig op de kust afkomen. De Kite-Surfer zit dicht op de vloedlijn, dus in ondiep water en met de kracht van de golven wordt er veel zand op en neer meegenomen in de golven wat als resultaat geeft dat er geen (zuiver) wit kan in zitten. Naar mijn inzien komen de kleuren van de golven en de rest van de foto duidelijk overeen met wat de werkelijkheid was. Ik woon nu al 58 jaar aan zee en de laatste 13 jaar op de zeedijk en dat zal je wel al gemerkt hebben dat de meeste foto's die ik plaatst daar iets mee te maken hebben. Neem me reactie aub niet verkeerd op en nogmaals bedankt dat je de moeite heb gedaan om me iets bij te brengen.

                              Ook bedankt aan deze die hebben gekeken en voor de reacties.

                              Gr, Daniel.
                              Graag gedaan hoor, geen probleem verder, maar Daniel, ik ga er niet in discussie verder over, maar denk hierover na. Verkoopt je foto beter met helder water of met troebel(gelig) water... Dat het allemaal wel zo was, daar heeft een klant(denk aan canvas massaproductie bv.) die een foto wil aanschaffen niets aan, en vanuit dit perspectief probeer ik altijd een fotograaf daarvan te overtuigen... sommigen willen dit toch niet onderkennen, en das hun goed recht. Het moet een voorrecht zijn dat men uw foto wil aanschaffen, begrijp je mij?
                              Soms willen we allemaal beter worden,.. en ga nu straks niet schrijven..Ik wil me foto niet verkopen
                              Last edited by Guest4; 7 mei 2014, 22:05.

                              Comment

                              Working...
                              X