Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coming Home

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coming Home

    hopelijk thuis voor de storm losbreekt...




    de pano versie zoals gevraagd (croppen in de originele verhouding was geen optie)


    alvast bedankt voor het kijken...
    Last edited by stevwout; 4 september 2014, 18:16.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: Cominbg Home

    Zeer mooi beeld, met doordachte compo. Ik zou misschien bovenaan wat wolken afsnijden, mooi verhaal achter dit beeld.
    Mvg,
    Wim
    Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
    500px.com/wimdekoster

    Comment


    • #3
      Re: Cominbg Home

      Zeer mooi, ik volg wel om er bovenaan een stukje af te doen.

      Comment


      • #4
        Re: Cominbg Home

        Mooi rustig beeld, zie ik graag.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Cominbg Home

          Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          ik volg wel om er bovenaan een stukje af te doen.
          heb geprobeerd om de horizon op 1/3e te krijgen, maar in klassiek formaat ging dat niet zonder ofwel de boot ofwel de haven helemaal aan de kant te zetten, dat lukte dus niet.
          En het pano formaat werkte voor een of andere reden iets minder vind ik in deze compo, dus heb ik maar voor meer lucht geopteerd, maar ik begrijp jullie standpunt wel.

          heb er alsnog een pano versie bijgezet, benieuwd naar de reacties...
          Last edited by stevwout; 4 september 2014, 18:16.
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: Cominbg Home

            Prachtig beeld en heel mooie compo. Als dit voor jou het mooiste uitkomt moet je de lucht zo laten.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Cominbg Home

              Ik vind de up beter, mijn aandacht wordt nu niet weggetrokken naar de wolken.
              Mvg,
              Wim
              Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
              500px.com/wimdekoster

              Comment


              • #8
                Re: Cominbg Home

                Ik ga voor de originele, de wolkenhemel is mooi en dreigend. Voor mij een meerwaarde om het verhaal aan kracht bij te zetten.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: Cominbg Home

                  Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                  Ik ga voor de originele, de wolkenhemel is mooi en dreigend. Voor mij een meerwaarde om het verhaal aan kracht bij te zetten.
                  ik kon het niet benoemen, maar das inderdaad de reden waarom de eerste het ook voor mij meer doet, thx Anaisje
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cominbg Home

                    Wel laat ik nu de originele de beste vinden hoor.
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment

                    Working...
                    X