Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

collega's gespot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • collega's gespot

    tijdens triatlon in Keulen vorige zomer. Alleen schiet ik zelf met veel kleiner geschut





    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

  • #2
    Re: collega's gespot

    Leuk gezien, we zijn nooit alleen. Van fotograferen kan je moe worden,....nr2.
    Nr.3 dat is een dure vogel !!! Kon je niet ruilen ?
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: collega's gespot

      ik denk niet dat er ruilhandel inzat maar met die van nr 2 zou ik meer dan content zijn. Met die laatste zie ik me nog niet rondsleuren.
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

      Comment


      • #4
        Re: collega's gespot

        Die laatste valt meer onder de categorie telescoop denk ik. Met nr1 of 2 zou ik voor de moment al meer dan tevreden zijn. :-)
        Mijn Flicr

        Comment


        • #5
          Re: collega's gespot

          De eerste kan nog doch de tweede is onscherp. De derde is dan weer prima zelfs een prachtig beeldverhaal A zo, jij spot ons.... wacht maar tot we jou te pakken krijgen
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: collega's gespot

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            De eerste kan nog doch de tweede is onscherp. De derde is dan weer prima zelfs een prachtig beeldverhaal A zo, jij spot ons.... wacht maar tot we jou te pakken krijgen
            ja je hebt vogelspotters en je hebt mij Ik moet me tijdens de wedstrijden toch ergens mee bezig houden terwijl ik wacht tot het ventje nog eens passeert.
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

            Comment


            • #7
              Re: collega's gespot

              Mooie reeks ( missen idd.wat aan scherpte )
              Wat een eurokanjerkanon 3de

              Comment


              • #8
                Re: collega's gespot

                mooi gezien van klein naar groot en die met de kleinste lens heeft er nog het meeste plezier aan zo te zien


                grtjes
                Last edited by B.Bibber; 14 januari 2011, 20:55.

                Comment


                • #9
                  Re: collega's gespot

                  Mooie momentopname van de 2de, hij lijkt zich juist rot te vervelen (al dan niet of dit ook het geval is ). En ik denk dat je met nr3 makkelijk een macro van de maan kan nemen .
                  The camera has the ability to capture a moment in time
                  and then preserve it frozen for ever
                  .

                  Comment


                  • #10
                    Re: collega's gespot

                    Daar kan meningeen van ons alleen maar van dromen ... Vind de derde wel een "elegante" pose hebben terwijl hij op wacht staat.
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: collega's gespot

                      ik vermoed dat 2 en 3 waren aangesteld door de wedstrijdorganisatie om foto's te trekken. Die mannen staan/zitten dus uren op dezelfde plaats te fotograferen of te wachten op een volgende passage. 2 zat aan het fietsparcours en 3 bij het lopen.

                      Den 1ste leek me net als ik een van de supporters te zijn die kan gaan en staan waar die wil en voor wie de uitdaging waarschijnlijk groter is dan bij die 2 andere mannen om een goede plaat te schieten.

                      Mijn 75-300 lenske kan ook absoluut een opwaardering gebruiken, maar daar heb je jammergenoeg ook centjes voor nodig
                      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

                      Comment

                      Working...
                      X