Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

collega fotograaf gespot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • collega fotograaf gespot


    pas thuis gezien dat ik een collega op de achtergrond gespot had

  • #2
    Re: collega fotograaf gespot

    Oorspronkelijk geplaatst door markbouwel Bekijk bericht
    pas thuis gezien dat ik een collega op de achtergrond gespot had
    Dit bewijst nog maar eens dat de achtergrond bijna even belangrijk is als het onderwerp...De "collega" is hier voor mij een storend element, was zeker geen bewuste keuze, want het onderwerp
    is voor mij de maki's. Ook jouw titel van de foto maakt voor mij dat foutje niet goed, want met een specifieke titel aan je foto te geven kan je soms iets verbloemen...
    Twee stappen naar rechts en het storende element was weg... Je collega heeft wel een frontaal zicht van de linker maki... ieder de zijne zeker...
    Voor de rest een leuke foto, maar het wit van de rechter maki is op 't randje van overbelichting.
    grt
    Gerrit
    Last edited by de Gerre; 4 april 2021, 15:34.

    Comment


    • #3
      Re: collega fotograaf gespot

      Vind de fotograaf in de achtergrond hier juist leuk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: collega fotograaf gespot

        Voor mij toch allemaal te druk. Moest het nu enkel de fotograaf en de beestjes zijn OK, maar nu is de BG wel heel druk waardoor ik niet weet waarnaar kijken.
        www.erikthomas.be

        Comment


        • #5
          Re: collega fotograaf gespot

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          Dit bewijst nog maar eens dat de achtergrond bijna even belangrijk is als het onderwerp...De "collega" is hier voor mij een storend element, was zeker geen bewuste keuze, want het onderwerp
          is voor mij de maki's. Ook jouw titel van de foto maakt voor mij dat foutje niet goed, want met een specifieke titel aan je foto te geven kan je soms iets verbloemen...
          Twee stappen naar rechts en het storende element was weg... Je collega heeft wel een frontaal zicht van de linker maki... ieder de zijne zeker...
          Voor de rest een leuke foto, maar het wit van de rechter maki is op 't randje van overbelichting.
          grt
          Gerrit
          Zeer juist.
          Gelukkig was het geen diesellocomotief die eraan kwam. anders was het RIP wegens niet gezien.
          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: collega fotograaf gespot

            bedankt voor de reacties, klopt dat ik nog altijd te weinig aandacht schenk aan de beste achtergrond.
            Was wel niet de bedoeling om met een titel iets te verbloemen, en denk dat ik een trein wel zou gemerkt hebben

            Comment


            • #7
              Re: collega fotograaf gespot

              Oorspronkelijk geplaatst door markbouwel Bekijk bericht
              bedankt voor de reacties, klopt dat ik nog altijd te weinig aandacht schenk aan de beste achtergrond.
              Was wel niet de bedoeling om met een titel iets te verbloemen, en denk dat ik een trein wel zou gemerkt hebben
              Dit zijn foutjes waar we allemaal ook doorheen gemoeten zijn en het overkomt ons soms nog in het enthousiasme van het moment
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #8
                Re: collega fotograaf gespot

                Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
                Voor mij toch allemaal te druk. Moest het nu enkel de fotograaf en de beestjes zijn OK, maar nu is de BG wel heel druk waardoor ik niet weet waarnaar kijken.
                ik volg
                Groeten
                Georges

                Comment

                Working...
                X