Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circuit Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Circuit Zolder

    Hey, ik ben Kevin, 21 jaar en nieuw op dit forum, maar zeer geïnteresseerd in fotografie. Ik heb een paar foto's toegevoegd van een race in Zolder vorig jaar. Ik ben nog maar beginnend met fotografie en graag zou ik een aantal meningen/reacties op deze foto's willen en tips zijn meer dan welkom. Dit omdat er binnenkort weer een aantal races aankomen en het zou fijn zijn om enkele tips mee te krijgen om mezelf te verbeteren. Alvast bedankt. of

    foto 1


    foto2


    foto3

    Oja, foto's zijn gemaakt met Nikon D3100 en de goedkope Tamron 70-300. Dit was de allereerste keer dat ik foto's ben gaan maken tijdens een race
    Last edited by Mr ZERO; 3 april 2012, 13:47.

  • #2
    Re: Circuit Zolder

    niet slecht, goe scherp , achtergrond wazig
    wel 1 foto wegdoen, max3
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Circuit Zolder

      In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Circuit Zolder

        Voor een beginner zijn deze zeker niet slecht, maar ik zou vooral meer oefenen op pannen, dat geeft mooiere effecten.

        beginnen met een korte sluitertijd en zo stilletjes aan naar een tragere sluitertijd evalueren
        Groetjes Rudy
        Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Circuit Zolder

          Welkom.

          #3 gaat qua sluitertijd volgens mij de goede richting uit.

          Alles mooi scherp en ook bij #1 en #2 nog enige beweging in de wielen.
          Bij #1 zou een volledige schaduw nog een fraaier beeld hebben gegeven mijns inziens.

          Wanneer je slechts één foto plaatst, krijg je meestal grondiger commentaar dan wanneer
          we onze aandacht moeten verdelen over drie stuks.

          Als je de urls in de openingspost selecteert en centreert met het tekstgereedschap, staan de
          foto's mooi in het midden van het scherm en dat kijkt aangenamer.
          ======
          O ja, en zoek liefst een andere parkeerplaats dan Tinypic. TP heeft de gewoonte vrij snel
          de bestandsgrootte van jouw daar geplaatste foto's drastisch te verkleinen met
          dramatische gevolgen voor de kwaliteit van de presentatie op het forum.
          Last edited by Plaatwerker; 3 april 2012, 13:38. Reden: TP en tikfout
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Circuit Zolder

            zo beginner lijk jij mij niet hoor! knappe beelden die jij hier neerzet!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Circuit Zolder

              Alvast bedankt voor jullie reacties, ik waardeer dit enorm ! Ik ga er zeker en vast rekening mee houden!

              Comment


              • #8
                Re: Circuit Zolder

                Alle drie zeer scherp en knappe kleurweergave. Ik geef mijn voorkeur aan nr. 3 wegens het meeste beweging in de wielen, bij twee er is ook wat beweging door het opspattende water, en één vind ik te statisch. Maar al bij al .
                Groetjes

                Comment

                Working...
                X