Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Campo Santo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Campo Santo

    Een van de eerste fotoreportages die ik gemaakt heb.
    Ik ben een absoluut beginner in de fotografiewereld dus de foto's zouden zeer waarschijnlijk beter kunnen

    Hoewel de beginnershoek misschien niet voor commentaren bestemd is hoor ik toch graag jullie commentaren over de foto's

    #1


    #2


    #3

    Moderator Note: Maximaal drie foto's per topic, en één topic per dag, zijn toegelaten. Foto # 4 tot en met # 14 zijn dus verwijderd.
    Het is voor iedereen aangenamer dat u eerst de reglementen leest voor u in een forum post. Dank bij voorbaat en uw begrip.
    Last edited by Red Falcon; 29 december 2013, 07:09.

  • #2
    Re: Campo Santo

    Ga je eerst maar eens verdiepen in de reglementen en het sticky van dit subforum.

    14 is te veel. 3 is het maximum.
    En ook maar eenmaal per dag.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Campo Santo

      Hallo en welkom,

      Mag ik om te beginnen zeggen dat je wat veel foto's hebt geplaatst? In de regel beperken we ons tot drie foto's per topic. Het helpt ook om gerichter commentaar te geven als je de exif-gegevens (sluitertijd, diafragma, brandpuntsafstand, ...) in je foto's laat zitten.