Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bullet for my valentine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bullet for my valentine

    Een paar van mijn eerste foto's met mijn nikon D90.
    Redelijk of slecht?






  • #2
    Re: Bullet for my valentine

    Nr 2 is de sterkste uit de reeks , maar je hebt wel rare gedachten, ik verwacht hier nog veel reacties op . De foto’s doen je wel nadenken, maar ik had het iets subtieler aangepakt, de eerste is te confronterend vind ik dan toch maar het kan zijn dat ik het ben met de rare gedachten

    Comment


    • #3
      Re: Bullet for my valentine

      Sorry, te bizar onderwerp om er inhoudelijk op te reageren.....
      http://www.fotohans.eu

      Comment


      • #4
        Re: Bullet for my valentine

        Eén en drie kunnen me maar matig boeien. Misschien omdat het er zo dik opgesmeerd is.
        Tweede vind ik dan weer knap. Geen rozen zonder doornen en in sommige gevallen zelfs
        een kogel. Of zoiets.

        Comment


        • #5
          Re: Bullet for my valentine

          De inspiratie zal eerder komen van de gelijknamige band dan dat het de gedachten van de fotograaf zijn, correct me if I'm wrong....
          What we see depends mainly on what we look for.

          Comment


          • #6
            Re: Bullet for my valentine

            Oorspronkelijk geplaatst door Goosman Bekijk bericht
            De inspiratie zal eerder komen van de gelijknamige band dan dat het de gedachten van de fotograaf zijn, correct me if I'm wrong....
            En je hebt helemaal gelijk.
            Zelf vind ik de foto's niet echt ophefmakend, maar dat is ieder zijn persoonlijke smaak.

            Comment


            • #7
              Re: Bullet for my valentine

              vreemde maar mooie foto s vind 2 en 3 het best, bij 1 komt de rode kleur nogal hard over. welk kaliber heb je hier gebruikt ? lijkt me er eentje voor een revolver.
              Canon eos 7D

              Comment


              • #8
                Re: Bullet for my valentine

                Ik denk niet dat je beseft met wat je bezig bent.
                En als je dan een kogel gebruikt, gebruikt er dan ene waarvan het slaghoedje niet is gepennetreerd.
                Dit zal weer bestempeld worden als moraalridder, maar dit heeft meer met mijn beroep te maken.
                Vraag mezelf af wat de gedachtengang achter deze foto's is. "A sick mind"
                Wat mij afstoot zijn niet de atributen maar de combinatie.
                Daar k*ts ik van.
                Robby bb
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Bullet for my valentine

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                  Ik denk niet dat je beseft met wat je bezig bent.
                  En als je dan een kogel gebruikt, gebruikt er dan ene waarvan het slaghoedje niet is gepennetreerd.
                  Dit zal weer bestempeld worden als moraalridder, maar dit heeft meer met mijn beroep te maken.
                  Vraag mezelf af wat de gedachtengang achter deze foto's is. "A sick mind"
                  Wat mij afstoot zijn niet de atributen maar de combinatie.
                  Daar k*ts ik van.
                  Robby bb
                  Denk dat hij dit zeker beseft, aangezien het slaghoedje is gebruikt heb ik het idee dat dit gewoon een lege huls is.
                  Een nieuw slaghoedje bevat een explosieve lading en is gevaarlijk.
                  Oftewel vind ik de tip om een nieuw slaghoedje te gebruiken een vrij rare en gevaarlijke tip, zeker van een legermeneer.

                  Als je had gelezen komt dit idee van een bandnaam af, en zegt de reactie hierop meer van de denker dan van de maker.

                  Guns & Roses is zo'n zelfde iets.

                  Maar vind hier dit idee toch wel goed uitgewerkt.
                  Ik vind de 2e de beste.

                  Greetz rich
                  D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bullet for my valentine

                    Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                    Denk dat hij dit zeker beseft, aangezien het slaghoedje is gebruikt heb ik het idee dat dit gewoon een lege huls is.
                    Een nieuw slaghoedje bevat een explosieve lading en is gevaarlijk.
                    Oftewel vind ik de tip om een nieuw slaghoedje te gebruiken een vrij rare en gevaarlijke tip, zeker van een legermeneer.

                    Als je had gelezen komt dit idee van een bandnaam af, en zegt de reactie hierop meer van de denker dan van de maker.

                    Guns & Roses is zo'n zelfde iets.

                    Maar vind hier dit idee toch wel goed uitgewerkt.
                    Ik vind de 2e de beste.

                    Greetz rich
                    Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                    Denk dat hij dit zeker beseft, aangezien het slaghoedje is gebruikt heb ik het idee dat dit gewoon een lege huls is.
                    Een nieuw slaghoedje bevat een explosieve lading en is gevaarlijk.
                    Oftewel vind ik de tip om een nieuw slaghoedje te gebruiken een vrij rare en gevaarlijke tip, zeker van een legermeneer.

                    Als je had gelezen komt dit idee van een bandnaam af, en zegt de reactie hierop meer van de denker dan van de maker.

                    Guns & Roses is zo'n zelfde iets.

                    Maar vind hier dit idee toch wel goed uitgewerkt.
                    Ik vind de 2e de beste.

                    Greetz rich
                    In één minuut maak ik van dit slaghoedje, een ongebruikt slaghoedje via mijn fotobewerkingsprogramma. Zonder explosieve lading.
                    Met het aanhalen van het slaghoedje, geef ik blijk van het absurde van deze foto.
                    Wat heeft "Guns and Roses" te maken met deze foto en vallentijn, of is het ook toevallig dat deze foto nu dit weekend is geplaatst.
                    Wat andere mensen over deze foto denken, daar heb ik alle respekt voor, maar voor mij is dit er zwaar over. Vooral het KINDERSPEELGOEDJE. Of zijn we de moorden in de kindercrèche al vergeten.
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bullet for my valentine

                      Toevallig geen foto met compo van foto 3, met kleuren en lage standpunt van foto 2 ?

                      Ik vind de niet alledaagse combinatie van objecten wel leuk, zeker als het geinspieerd is op de naam van een band ofzo.
                      Als je vind dat de fotograaf hierdoor een enge gedachtengang heeft, of zelf relaties legt met bepaalde dingen, zegt dat veel meer over jezelf, dan over de foto's of de fotograaf volgens mij
                      Samuel De Rycke

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bullet for my valentine

                        Ik vind op alle foto's het licht weinig interessant. Zo lijkt het maar een doffe boel. Probeer meer met licht te doen. Neem een lamp, werk bij een raam, ... of als je een losse flits hebt kun je daar iets mee doen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bullet for my valentine

                          Ik ga hier even op de comentaren ingaan.
                          De foto's zijn geinspireerd door de groep "bullet for my valentine" en niet echt door mijzelf.
                          De kogel zelf is een dummiekogel en kan helemaal niet herladen worden, het "kinderspeelgoed" dat u ziet is een 'me to you' beertje en word vaak gegeven met valentijn vandaar dat ik het er bij gezet heb.
                          Ik ben voor de rest een normale jongen die helemaal geen problemen zoekt. Dieren en autofotografie intereseert mij het meest maar omdat het valentijn was heb ik deze foto's genomen.
                          Maar ik heb respect voor ieders mening en vind het dus geen probleem als er negatieve reacties opkomen, ik ben hier namelijk om te leren.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bullet for my valentine

                            Oorspronkelijk geplaatst door cappelleh Bekijk bericht
                            Ik vind op alle foto's het licht weinig interessant. Zo lijkt het maar een doffe boel. Probeer meer met licht te doen. Neem een lamp, werk bij een raam, ... of als je een losse flits hebt kun je daar iets mee doen.
                            Ik heb de foto's genomen in een veranda en heb dus natuurlijk licht gebruikt, een losse flits heb ik spijtig genoeg nog niet maar ik ben er voor aan het sparen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bullet for my valentine

                              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                              Wat andere mensen over deze foto denken, daar heb ik alle respekt voor, maar voor mij is dit er zwaar over. Vooral het KINDERSPEELGOEDJE. Of zijn we de moorden in de kindercrèche al vergeten.
                              Robby BB
                              Jong, overdrijf anders even een beetje.

                              Ik vind jouw suggestieve reactie erger dan de geposte foto's (waar dus duidelijk niks meer achter zit dan een muziekgroep).

                              Schrap dan alle 18+/NSFW foto's ook ineens.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X