Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bravo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bravo


    Nikkor AF-S 18 - 105 (70mm)
    ISO 500
    f:10
    1/500

    Eventjes 'eigen' publiek op de foto gezet tijdens een schoolfeest.

    Update
    Last edited by Jef57; 5 juni 2012, 07:00.
    Nikon D5000

  • #2
    Re: Bravo

    mooie sfeer foto.
    Iets meer van de handen zou dit nog benadrukken.
    Scherpte mooi verloop van scherp naar onscherp in de diepte.
    Als je onderaan wat meer ruimte geeft kan je bovenaan wat wegnemen zodat je de storende elementen, zoals het orange, vermijd.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Bravo

      Ja, je update is beter. Maar die mag je onder bij die andere foto plaatsen. (klik aanpassen). Kijkt gemakkelijker en vergelijkt ook gemakkerlijker.

      Bij deze .. update in reactie verwijderd

      Mvg,
      Mod-!Bart
      Last edited by !Bart; 6 juni 2012, 11:10.

      Comment


      • #4
        Re: Bravo

        Wat denk je zelf, want dat is feitelijk het belangrijkste.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Bravo

          Wel Robby, ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf aangenaam verrast heb met de update. Ik durfde geen 4 mensen op een rij te zetten (bonsai-estethiek = 2 of onpaar t.m. 12), alsook had ik het gedacht dat de partner van de eerste vrouw het geheel ging 'tegenwerken' door niet in dezelfde richting te kijken. Ook de scalp van mijn zoon die er voor een stuk aan moest geloven had mij voor de eerste bewerking doen kiezen. Maar de update is volgens mij.
          Nikon D5000

          Comment


          • #6
            Re: Bravo

            Als je zegt dat je niet durfde, dat wil dan zeggen dat je er ook aan gedacht hebt.
            Oplossing is dan de twee versie's laten zien. Dus de voorzichtige en de gedurfde versie.
            Eventueel kun je dan een beetje uitleg geven waar wij dan eventueel ook iets kunnen van leren. Je moet u eigen niet inhouden. Uw inhouden brengt spanningen in de foto die dikwijls negatief uitkomt. Wij zitten hier zeker niet op voorzichtige foto's te wachten.

            OT Foto breekt helemaal open in de update.
            Wat de scalp van uw zoon betreft, moet u de overweging tussen de scalp en de elementen die je in de update bovenaan hebt weggewerkt. Mijn advies is vrijblijvend maar uiteindelijk ben ji het die de beslissing neemt. Als je zijn scalp erbij wilt , ga dan uw gang en geef er dan ook een klein uitlegje voor waarom je zijn scalp erbij hoort.
            update en als ik eerlijk mag zijn zou ik er de scalp bijhouden.
            Robby BB
            Last edited by robbydorine; 6 juni 2012, 21:19.
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Bravo

              Met slechts 2 foto's (in meerdere versies) op het forum te plaatsen heb ik al aardig wat geleerd.
              Nu nog een beetje durven en dan zal het wel beginnen loslopen.
              Elke reis begint bij een eerste stap.
              Maar bij deze foto blijf ik bij de geplaatste update, het klein stukje dat mijn zoon kwijt is bovenaan weegt niet op tegen het oranje van versie 1, ook komt de sfeer veel beter tot zijn recht.
              Bedankt voor de tips.
              Nikon D5000

              Comment

              Working...
              X