Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boom geveld door liefde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boom geveld door liefde

    Enkele jaren geleden, na de daden van een jong verliefd koppeltje, werd een boom ten dode opgeschreven.
    De twee kerfden zonder een ogenblik na te denken hun initialen in de stam. Dit om hun
    liefde te uiten aan de buitenwereld, jammergenoeg ten koste van de natuur.

    Maaaar, na 4 jaar werd de jonge dame het slachtoffer van een ernstig familiedrama. O wat heeft de man
    het moeilijk gehad om dit te verwerken. Kop één jaar na haar overlijden bezoekt de nog steeds piekerende man
    de plaats waar alles begon.

    Eenmaal ter plaatse kreeg hij een warm zacht gevoel over zich toen hij de opnieuw bloeiende boom voor zich zag:



    F4,5
    1/100
    ISO 200

  • #2
    Re: Boom geveld door liefde

    Geen idee of het verhaal echt of verzonnen is, maar de foto vind ik mooi. Mooi compositie, mooi licht op de initialen en een mooi dom. Aandacht gaat ook gelijk naar de initialen.

    Groeten Werner

    Comment


    • #3
      Re: Boom geveld door liefde

      hah :-) nee hoor ... is verzonnen ;-)
      Maar ik zag een verhaal in de foto waardoor ik even benieuwd was of de foto sterker uitkomt met verhaal dan zonder verhaal.

      Comment


      • #4
        Re: Boom geveld door liefde

        Compo?

        Comment


        • #5
          Re: Boom geveld door liefde

          Wat wil je weten over de compo, Stepn? Kbegrijp de vraag niet direct.

          Comment


          • #6
            Re: Boom geveld door liefde

            Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
            Wat wil je weten over de compo, Stepn? Kbegrijp de vraag niet direct.
            Niet op letten, het valt nogal op dat zijn commentaren 'zeer opbouwend' zijn...
            Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

            Comment


            • #7
              Re: Boom geveld door liefde

              Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
              Wat wil je weten over de compo, Stepn? Kbegrijp de vraag niet direct.
              Ik zie geen compo, maar misschien is dat bij een detail foto niet van toepassing.

              Comment


              • #8
                Re: Boom geveld door liefde

                Je ziet toch duidelijk een diagonaalvorm (de boom) die je van linksonder in beeld meeneemt naar de inkerving en verder door naar het frisse, groene deel van de boom?
                Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

                Comment


                • #9
                  Re: Boom geveld door liefde

                  Voor mij een goeie opbouw.Het aandachtspunt zondert zich af door scherpte en een sterke plaats in het beeld. Hij kijkt niet slecht, alleen vind ik de overstraling van de lucht een beetje storen. Je ziet dit duidelijk aan de bladeren die voor de lichte plek zitten.

                  Mvg
                  Chris

                  Comment


                  • #10
                    Re: Boom geveld door liefde

                    Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    ... alleen vind ik de overstraling van de lucht een beetje storen. Je ziet dit duidelijk aan de bladeren die voor de lichte plek zitten.
                    En terecht ... Ik vreesde wat voor die lucht, maar vond hem toch iets hebben.
                    Thx voor de comments

                    Comment

                    Working...
                    X