Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blankenberge

    Zaterdagavond samen op stap geweest met Tom V in Blankenberge en daar een foto genomen van deze golfbreker:



    Update:



    Bedankt voor het kijken en jullie reacties!
    Last edited by Drieze; 18 april 2011, 20:51. Reden: Update
    Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

  • #2
    Re: Blankenberge

    De lucht is een beetje teveel gesatureerd he .

    Qua compositie vind ik hem wel goed . Ik zou er nog stukje afknippen aan de onderkant zodat de golfbreker vanuit de hoeken vertrekt.

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge

      De lucht is idd gesatureerd, maar daar hou ik van
      Ik weet dat niet iedereen dit smaakt, maar smaken verschillen nu eenmaal

      Bedankt alvast voor je reactie!
      Ik heb een update geplaatst zodat de golfbreker vanuit de hoeken vertrekt.

      Benieuwd wat de anderen ervan vinden
      Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge

        Ik vind de compo van de originele toch beter (da's persoonlijk natuurlijk) maar je hebt toch echt veel te veel met de schuivertjes gespeeld hoor,
        de kleuren doen me denken aan die goedkope strandlakens die je aan de kust kan kopen.
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge

          ga ook voor de eerste.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge

            desatureren, desatureren, desatureren.
            je kan dan misschien wel van verzadigde kleuren houden, en dit goedpraten met "kwestie van smaak".
            maar dat neemt niet weg dat je hier een karikatuur hebt gemaakt in plaats van een eerlijke landschapsfoto.

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge

              Wel een leuke afwisseling op de correcte kleurweergave.
              Heerlijk over de top (maar spaarzaam doen, anders wordt het een kunstje).

              Compositie:
              origineel en update beide te pruimen. Verfrissend om het einde van de golfbreker eens
              excentrisch in beeld te hebben.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Blankenberge

                Ik weet dat niet iedereen dit smaakt, maar smaken verschillen nu eenmaal
                daar heb je uiteraard een punt ... maar ik vermoed dat je een beetje "spookrijder" zal zijn met je mening over je eigen foto. "Te" veel spelen met kleuren & saturatie is geen doodzonde imho maar het resultaat mag er niet onder lijden ...
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • #9
                  Re: Blankenberge

                  tja ik denk dat het origineel beter gesmaakt zal worden, ik hou ook niet van deze neonlichtkleuren!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blankenberge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Drieze Bekijk bericht
                    De lucht is idd gesatureerd, maar daar hou ik van
                    Ik weet dat niet iedereen dit smaakt, maar smaken verschillen nu eenmaal

                    Bedankt alvast voor je reactie!
                    Ik heb een update geplaatst zodat de golfbreker vanuit de hoeken vertrekt.

                    Benieuwd wat de anderen ervan vinden
                    Je eerste vind ik al goed, de tweede is wat spelers eisen volgens de regel (die in feite onbestaande is). Als je van iets houdt moet je dit uitvoeren Drieze ondanks de tegenstand. Het is tenslotte jou visie, jou werk en gelukkig zijn er verschillende visies
                    Ik vind je foto's heel knap
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blankenberge

                      Bedankt voor jullie eerlijke reacties/kritiek en verschillende meningen

                      Zoals ik al zei weet ik dat niet iedereen voor deze foto te vinden is, daarmee wil ik mij niet wegsteken achter een "kwestie van smaak".
                      Ik hou van dit type foto's al is dit niet overal en altijd toepasbaar, de foto moet er zich toe lenen.
                      Wat niet wil zeggen dat ik dit met al mijn foto's doe, integendeel.
                      Maar zoals Raymond aanhaalt probeer ik mijn eigen ding te doen.
                      Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Blankenberge

                        Ik krijg toch ook een heel erg zwembadgevoel bij deze, hoor...
                        oefenen = leren
                        Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Blankenberge

                          Dag Dries,

                          Ik hou ook wel van zo'n gesatureerde foto's (ik kreeg er hier vroeger op BD soms ook opmerkingen over). Ik kan deze dus zeker smaken.

                          En een héél mooie compo

                          Comment

                          Working...
                          X