Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bergwandkapel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bergwandkapel


    contrast enkel beetje verhoogd..
    Last edited by habu; 4 januari 2011, 21:05.
    Canon Eos 7D En 10D katz-eye, tokina 12-24mm F4, Canon 24-70mm f2.8L usm, canon 75-300 USM. EF 50mm f1.8,
    canon 70-200 F2.8, canon 100mm macro F2.8, Speedlite 430EXII.., EF 28mm f2.8(te koop),

  • #2
    Re: bergwandkapel

    Zoals je zelf kan zien is deze foto te groot naar BD normen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: bergwandkapel

      Je foto spreekt mij wel aan Hij is wel te groot Max 900 pix langste zijde en ook Max 500kb
      Velen op het forum hier werken met BD-sizer dit is gratis en kan je foto verkleinen en als je dit nodig vind ook verscherpen .

      Over je foto goed compo vind ik mooie van kleur maar enkel de lucht stoort een beetje maar dat kan je nog oplossen en een grijsverloop toe te passen .

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: bergwandkapel

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Zoals je zelf kan zien is deze foto te groot naar BD normen.
        hope this is better, mijn excuses
        Canon Eos 7D En 10D katz-eye, tokina 12-24mm F4, Canon 24-70mm f2.8L usm, canon 75-300 USM. EF 50mm f1.8,
        canon 70-200 F2.8, canon 100mm macro F2.8, Speedlite 430EXII.., EF 28mm f2.8(te koop),

        Comment


        • #5
          Re: bergwandkapel

          Oorspronkelijk geplaatst door habu Bekijk bericht
          hope this is better, mijn excuses
          :g :d
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: bergwandkapel

            Je eerste habu, en welkom. Goede kleuren en mooi in beeld gebracht, zo merk je de diepte Alleen de lucht zit wat tegen.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: bergwandkapel

              de lucht was ook hetgeen mij wat minder leek (denk dat ik eens een grijsverloopfilter moet aanschaffen)
              en photoshop kunsten liggen bij mij hier dichtbij de 0
              bedankt al voor de commentaren, zo leer ik wat bij
              Canon Eos 7D En 10D katz-eye, tokina 12-24mm F4, Canon 24-70mm f2.8L usm, canon 75-300 USM. EF 50mm f1.8,
              canon 70-200 F2.8, canon 100mm macro F2.8, Speedlite 430EXII.., EF 28mm f2.8(te koop),

              Comment


              • #8
                Re: bergwandkapel

                Oorspronkelijk geplaatst door habu Bekijk bericht
                de lucht was ook hetgeen mij wat minder leek (denk dat ik eens een grijsverloopfilter moet aanschaffen)
                en photoshop kunsten liggen bij mij hier dichtbij de 0
                bedankt al voor de commentaren, zo leer ik wat bij
                Ik heb een tutorial over grijsverloop het is niet zo moeilijk

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment

                Working...
                X