Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnerscursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnerscursus

    Ik ben van plan om een cursus digitale fotografie te volgen. Maar alle avondscholen beginnen hier maar in september/oktober.

    Ik wou jullie eens vragen als er iemand een soort van cursus online weet staan, kwestie van toch iets voorbereid te zijn Of een site goed voor beginners.

    Ik heb al enkele sites bekeken, maar ik zit toch nog met grote gaten/vragen.

    Mijn camera is een Sony a300.

    Alvast bedankt voor de hulp
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Beginnerscursus

    Hey,




    zeer goed.

    Greetzzz

    Kriss
    www.kris-sinnaeve.be

    Comment


    • #3
      Re: Beginnerscursus

      Volgende site is, voor mij althans, een goeie hulp geweest: http://digital-photography-school.com/

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Beginnerscursus

        Bedankt voor beide links
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Beginnerscursus

          Beste cursus blijft de handleiding en véél (lees: héél héél véél) foto's nemen

          Comment


          • #6
            Re: Beginnerscursus

            http://www.wilmakarels.nl/cursus-digitale-fotografie/

            Comment


            • #7
              Re: Beginnerscursus

              Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
              Beste cursus blijft de handleiding en véél (lees: héél héél véél) foto's nemen
              Die heb ik al een paar keer gelezen Maar extra "lessen" zijn altijd welkom
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #8
                Re: Beginnerscursus

                www.fotoforce.net biedt al enige jaren online fotocursussen (knop Online cursussen). IDF0 en DF1 gaan zeer binnenkort samengevoegd worden omdat de meesten toch na IDF0 kiezen voor DF1. DF2 gaat ook herschreven worden De cursussen zijn geschreven door Erik Mansvelders. En voor cursisten bestaat er de mogelijkheid (tegen extra lesgeld) praktijkdagen te volgen. Mocht je meer willen weten mag je het me altijd vragen.

                Gr. X.

                Comment


                • #9
                  Re: Beginnerscursus

                  Ik kan je alleen maar aanraden om in het avond onderwijs te stappen, ikzelf volg reeds twee jaar avondschool van een vierjarige opleiding. Niveau A2 en ingericht door het CVO (Centrum voor volwassen onderwijs). Je krijgt een degelijke opleiding als fotograaf maar ook een stukje kunst en heel veel technieken en opdrachten. Trouwens je leert ook veel buiten de klas. Daar de meeste leerlingen ook na de les in een forum werken. Je hebt examens en praktische opdrachten. Kortom leuk, leerrijk en het levert een erkend diploma A2 op (niet dat je het daarvoor moet doen)

                  Groet Flash.

                  P.S Ik wil niet uit de hoogte doen maar ik denk dat je deze vraag beter in een ander onderdeel van het forum zet.
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beginnerscursus

                    @Xarder: ziet er interessant uit, alvast bedankt Zal hem direct eens doornemen.

                    @flash: ik ben wel van plan om avondonderwijs te volgen, maar die start pas binnen enkele maanden, daarnaast moet ik nog kijken als het past met mn job.

                    Ik heb die vraag hier gezet, omdat het met beginners te maken heeft
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beginnerscursus

                      Graag gedaan

                      Je post hoort eigenlijk gewoon in algemeen thuis
                      Het beginners forum is om beginnersfoto's te plaatsen

                      Maar een mod zal hem ws wel binnekort verplaatsen

                      Gr. X.

                      Comment

                      Working...
                      X