Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beetje vanalles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beetje vanalles

    Hey iedereen,

    Ik ben een absolute newbie op fotografie gebied , en heb dan ook even getwijfeld of ik hier wel zou posten , maar de beginnershoek lijkt mij wel de ideale plaats om te starten .
    Alle drie de foto's zijn genomen uit de hand met nikon d60 18-55 mm met +4 dioptrie voorzetlensje daar ik nog geen macrolens heb .
    Dus ik zou zeggen laat jullie gaan , alle info is meer dan welkom .

    groeten Jurgen








    Bedankt voor uw tijd en tot later

  • #2
    Re: beetje vanalles

    hou het bij 1 onderwerp kijkt wat leuker.
    let ook op je scherpte, die ontbreekt hier bij alle drie.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: beetje vanalles

      1 en 3 zijn zeker een goede poging, alleen met een echte macrolens zou je toch wat meer scherpte kunnen halen.

      Comment


      • #4
        Re: beetje vanalles

        Hallo Jurgen, Iedereen is ooit begonnen hoor ! Als we allemaal direct "de beste" foto's moesten schieten dan staan we dadelijk aan de top en is er maar één weg = terug. Dus bouw langzaam op, volg de goede reacties en je zal stapsgewijs verbeteren. Laat je niet van de wijs brengen door harde reacties die je ook zal moeten incasseren. Je start is voor mij geslaagd
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: beetje vanalles

          3 kan mij het meeste bekoren, in 1 mis ik wat scherpte...
          Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

          Comment


          • #6
            Re: beetje vanalles

            Ga er ook maar gelijk aan wennen om je foto's gecentreerd te plaatsen. Dat kijkt voor ons ook plezieriger. [ CENTER]foto-url[ /CENTER] (maar dan zonder de spaties hé.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: beetje vanalles

              Ik vind het in ieder geval al wel mooie foto's.
              En verder nog veel oefenen om alles wat scherper te krijgen (moet ik ook doen).
              Veel succes ermee

              Comment


              • #8
                Re: beetje vanalles

                Aan allen bedankt voor jullie reacties ik moet zeggen ik had mij aan erger verwacht :-), inderdaad de scherpte moet zeker nog aan gewerkt worden , en de volgende keer zal ik ervoor zorgen dat de foto's in't midden van't scherm zullen worden getoond en ook zal ik voortaan 1 foto of een bij elkaar passende reeks posten .

                Bedankt en tot de volgende

                jurgen,

                Comment


                • #9
                  Re: beetje vanalles

                  Zoals er voor mij al reeds gezegd is,
                  de scherpte (Maar wie ben ik als newbie die zelf geen scherpe foto gemaakt krijgt om daar iets van te zeggen )

                  Op foto 3 vind ik in ieder geval de kleur van de bloem wel mooi
                  If there are no dogs in Heaven, then when I die, I want to go where they went.

                  Comment

                  Working...
                  X