Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bearded collie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bearded collie


  • #2
    Re: Bearded collie

    Ik vind deze best mooi. Het stukje afrastering rechts is me alleen een beetje te groot.
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: Bearded collie

      leuk hoe de haren in zijn snoet naar achter vliegen door de snelheid. Achtergrond is minder, maar daar kan je door de locatie weinig aan doen natuurlijk.
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

      Comment


      • #4
        Re: Bearded collie

        dit is bijna uw specialiteit aan't worden, zeker niet slecht, maar toch meer op achtergrond letten
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Bearded collie

          Knap hoe je deze zwevende haarbal hebt vastgelegd.
          Helaas valt er niet veel op de achtergrond te letten, tenzij je op het terrein kunt gaan en dan nog. Tenten, afsluitingen, auto's en personen zijn altijd alom aanwezig...

          Jean Pierre
          Jean Pierre.

          Comment


          • #6
            Re: Bearded collie

            Ja, de agilityfoto's beginnen te lukken , bedankt voor de commentaren allemaal.

            Die terreinen zijn ongeveer 20 op 30 en er staan ongeveer 18 hindernissen op en heel vaak rondom publiek, parking,... dus ofwel heb je een ander toestel in de weg ofwel is de achtergrond niet je dat ofwel heb je de zon in je ogen... en soms heb je geluk .

            Op het terrein heeft ook nadelen (he Jean Pierre ), sommige supersociale hondjes komen dan eens aan je lens snuffelen wat het baasje niet altijd op prijs stelt (tijdverlies) maar een mooie foto van het hondje in kwestie maakt dan wel heel veel goed.
            Ideaal is natuurlijk tijdens trainingen gaan fotograferen, nadeel is dan dat ik zelf niet mee kan trainen.

            Comment


            • #7
              Re: Bearded collie

              In mijn toch wel moeilijke dagen nu toveren dit soort foto's door de tranen heen een spontane glimlach op mijn gezicht, dank je wel . Hij gaat echt wel voor die eerste plaats hé.

              grts
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Bearded collie

                Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
                Op het terrein heeft ook nadelen (he Jean Pierre ), sommige supersociale hondjes komen dan eens aan je lens snuffelen wat het baasje niet altijd op prijs stelt (tijdverlies) maar een mooie foto van het hondje in kwestie maakt dan wel heel veel goed.
                Inderdaad... maar ik denk dat het de eerste keer is in al die jaren dat er een hond naar mij komt om te kijken wat ik aan het doen ben (en ik lag nochtans op een redelijke afstand). Maar ik heb dan ook iets met Shelties hé

                Jean Pierre
                Jean Pierre.

                Comment

                Working...
                X