Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bassist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bassist

    Mijn eerste post hier op het forum maar laat de kritiek/opmerkingen maar komen. Wil wel eens weten waar het beter kan.
    Alvast bedankt.


    Last edited by Khanekah; 24 maart 2011, 12:29. Reden: layout en typfout

  • #2
    Re: bassist

    Ik ben ook nog de leerschool aan het volgen
    Naar mijn gevoel wou je hier iets meer ongewoons neerzetten. Dat is te merken aan het ingenomen standpunt en de bewogen gedeelten onderaan daar waar er gedeelten ook niet bewogen zijn bovenaan in de foto.
    Wat mij opvalt en naar mijn inziens storend overkomt zijn de witte vlekken door vermoedelijk het licht dat weerkaatst. Ook het hoofd mis ik hier.
    De omzetting naar ZW/W vind ik dan weer geslaagd voor het onderwerp.
    Maar, dat is slechts één mening
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: bassist

      Wel, de bedoeling was om een iets 'ongewoner beeld te maken, dus daar heb je gelijk in.

      Dit is een foto die deel uitmaakt van een reeks. (nl alle 5 de bandleden)
      De identiteit van de leden moet een beetje een mysterie blijven vandaar dat zijn hoofd er niet volledig opstaat maar je wel duidelijk kunt zien dat het om de bassist gaat.

      Ook wou ik een vuile sfeer oproepen vandaar dat ik met een langere sluitertijd heb gewerkt om die 'vegen' te krijgen. Standpunt leek me ideaal omdat je zo een beetje kan zien dat de bassist (muzikant dus) boven jou staat. En natuurlijk een portie geluk om net die vegen zo te krijgen dat het lijkt of er echt energie uit die basgitaar komt...terwijl het gewoon het licht is dat weerkaatst op de knoppen van da gitaar hehe

      T.

      Comment

      Working...
      X