Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Band of brothers...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Band of brothers...



    ISO 400 - 105mm - f8 - 1/125 sec
    (Nikon D800)

    Bedankt voor het kijken en jullie feedback!
    Student CVO - Masterclass Portret

    [ Instagram - Facebook - Website ]

  • #2
    Re: Band of brothers...

    sublieme compositie en originele visie.
    mooie afwerking
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Band of brothers...

      prachtig en origineel

      Comment


      • #4
        Re: Band of brothers...

        Geslaagde opname en wat zullen die jongens hebben gelachen...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Band of brothers...

          sterk beeld

          Comment


          • #6
            Re: Band of brothers...

            Alhoewel 'Bands of brothers' een andere betekenis heeft is deze foto toch origineel en beregoed
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Band of brothers...

              Bedankt voor jullie feedback!

              Vond deze ook wel mooi uitkomen... de neuzen, lippen en zelfs de “krul” in hun haar.[emoji1]
              Last edited by vanwero; 8 december 2019, 10:38.
              Student CVO - Masterclass Portret

              [ Instagram - Facebook - Website ]

              Comment


              • #8
                Re: Band of brothers...

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Alhoewel 'Bands of brothers' een andere betekenis heeft is deze foto toch origineel en beregoed
                ik volg !!! grts Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Band of brothers...

                  Tja en toch klopt er iets niet.
                  De witte achtergrond van de achterste jongen is duidelijk gemanipuleerd.
                  Of hoe van een goed idee een puinhoop gemaakt wordt.
                  Had meer in gezeten.

                  YMMV
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Band of brothers...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Tja en toch klopt er iets niet.
                    De witte achtergrond van de achterste jongen is duidelijk gemanipuleerd.
                    Of hoe van een goed idee een puinhoop gemaakt wordt.
                    Had meer in gezeten.

                    YMMV
                    Bedankt voor uw feedback Nerdifant.

                    Kan je uw verwoording geven van de puinhoop die je hierin ziet aub? Ik ben hier om te leren...

                    Veel retouching heb in thans niet doorgevoerd. Maar de iets “grijzige” schijn op mijn witte achtergrond heb ik wat lichter getrokken. Meer niet... was dat dan toch zo desastreus voor de foto?

                    Zoals gezegd... T is geen showcase en ben hier om te leren, dus alle tips en advies welkom![emoji106]
                    Student CVO - Masterclass Portret

                    [ Instagram - Facebook - Website ]

                    Comment


                    • #11
                      Re: Band of brothers...

                      Leuke spielerei, maar je bedriegt de boel. :-)
                      De achterste jongen had beter in het midden gestaan, nu ligt er een hoopje mens links met rechts een grote leegte.
                      Voor de rest neem je iedereen bij de neus qua scherptediepte, onze ogen en hersenen verdragen dat niet zo goed. De foto van de achterste jongen is heel mooi, niets op aan te merken. De huidskleur van de voorste daarentegen ... (hij is toch niet ziekjes hoop ik).
                      Verdeel zo'n onderwerp eens beter op het canvas dat je ter beschikking hebt, het idee is wel goed.
                      ...leeg...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Band of brothers...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                        Leuke spielerei, maar je bedriegt de boel. :-)
                        De achterste jongen had beter in het midden gestaan, nu ligt er een hoopje mens links met rechts een grote leegte.
                        Voor de rest neem je iedereen bij de neus qua scherptediepte, onze ogen en hersenen verdragen dat niet zo goed. De foto van de achterste jongen is heel mooi, niets op aan te merken. De huidskleur van de voorste daarentegen ... (hij is toch niet ziekjes hoop ik).
                        Verdeel zo'n onderwerp eens beter op het canvas dat je ter beschikking hebt, het idee is wel goed.

                        Pardon?
                        Wat beweer jij hier nu? De foto van de achterste jongen... Iedereen bij de neus qua scherptediepte?

                        Wel beste Lieven, dan is er toch maar één persoon die de bal helemaal misslaat en dat ben jij.
                        (Ik hou er niet van om onterecht als "bedrieger" bestempeld te worden)

                        Daarom zet ik hieronder even mijn foto zoals hij uit de camera kwam. (tegen mijn principes thans)
                        Ik weet niet waar uw ongepaste "agressieve" houding voor nodig is?

                        Feedback over kleuren, schikking voor mij allemaal ok. Heb ik geen enkel probleem mee. Maar me niet onterecht gaan betichten hier a.u.b. (totaal ongepast)

                        Toch bedankt voor uw feedback.

                        Student CVO - Masterclass Portret

                        [ Instagram - Facebook - Website ]

                        Comment


                        • #13
                          Re: Band of brothers...

                          Oorspronkelijk geplaatst door vanwero Bekijk bericht
                          Bedankt voor uw feedback Nerdifant.

                          Kan je uw verwoording geven van de puinhoop die je hierin ziet aub? Ik ben hier om te leren...

                          Veel retouching heb in thans niet doorgevoerd. Maar de iets “grijzige” schijn op mijn witte achtergrond heb ik wat lichter getrokken. Meer niet... was dat dan toch zo desastreus voor de foto?

                          Zoals gezegd... T is geen showcase en ben hier om te leren, dus alle tips en advies welkom![emoji106]
                          Wel ik gebruik een harde bewoording bewust. (niet om te kleineren of zo). Maar als je aan wedstrijden meedoet wordt er zo beoordeeld.
                          Veel fotografen hebben hun eigen foto nog niet gezien. De haren van de jongen achteraan lijken uitgeknipt te zijn of de achtergrond geretouched.
                          Indien niet: een actie punt om de opname te verbeteren.

                          Op een fotootje van 1024x748 valt dat niet op .. op een print van 60x40cm wél.

                          “There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.”
                          – Ansel Adams

                          YMMV
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Band of brothers...

                            Oorspronkelijk geplaatst door vanwero Bekijk bericht
                            Pardon?
                            Wat beweer jij hier nu? De foto van de achterste jongen... Iedereen bij de neus qua scherptediepte?


                            Ik weet niet waar uw ongepaste "agressieve" houding voor nodig is?

                            Laat uw paard maar op stal. :-)
                            Met een tele getrokken? Dt zou eea kunnen verklaren.


                            ps: ik schrijf onder eigen naam en verschuil mij niet
                            ...leeg...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Band of brothers...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                              Laat uw paard maar op stal. :-)
                              Met een tele getrokken? Dt zou eea kunnen verklaren.

                              ps: ik schrijf onder eigen naam en verschuil mij niet
                              Ik kan hier echt niet meer volgen.
                              Wat is uw probleem eigenlijk? Begrijp het oprecht niet...

                              Ik nam deze foto met een 105mm zoals hierboven meegedeeld.
                              Het is geen tele-lens, maar een prime van Nikon.

                              Ook ontgaat me de sneer over mijn naam volledig.
                              Ik ben Vanwezemael Rob (Vanwero weet je wel om te combineren), dus zou niet weten waarom ik me hiervoor moet verschuilen???

                              Wat een kinderachtig gedoe...
                              Hiervoor ben ik alvast niet op dit forum in mijn hobbie-/vrije tijd die dient voor pure ontspanning.

                              Wat een verzuurd sfeertje... best wel triest.
                              Student CVO - Masterclass Portret

                              [ Instagram - Facebook - Website ]

                              Comment

                              Working...
                              X