Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autosalon Parijs

    Sinds een weekje mijn eerste deftige camera in huis gehaald. (canon 550d met efs 18-135mm)
    Nu nog de ervaring

    Ik ben altijd op zoek naar opbouwende kritiek...





    Last edited by Rames; 22 oktober 2010, 07:48. Reden: aangepast
    The photograph itself doesn't interest me. I want only to capture a minute part of reality. ~Henri Cartier Bresson

  • #2
    Re: Autosalon Parijs

    Persoonlijke beoordeling: 3-1-2

    De 3de foto vind ik persoonlijk het best. Misschien lieten de omstandigheden het niet toe, maar het is jammer dat je em niet geheel van voor kon schieten, nu mis je wat de details aan de linkerzijde omdat die in de schaduw vallen.

    1ste vind ik tof door de weerspiegeling van het licht in de voorruit, het dak is misschien wat te overbelicht..?

    2de vind ik het minst, de achtergrond gaat met wat aandacht lopen, waarschijnlijk iets waar je zelf niet veel kon aan doen. Als het de bedoeling was om het Bentley logo er uit te laten springen, dan mis ik dit wat.

    Dit is mijn bescheiden mening, ik ben zelf ook nog maar een beginneling, dus voor hetzelfde geld zeggen de doorwinterden hier totaal iets anders

    (P.S. Misschien wel ff resizen naar 900pixels op de langste zijde...)
    Last edited by Revolta; 20 oktober 2010, 14:01. Reden: iets vergeten
    D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
    www.revolta-pictures.be

    Comment


    • #3
      Re: Autosalon Parijs

      Bentley-logo
      Bugatti is EB (omgekeerde E), Bugatti ben ik zelf niet tegen gekomen op het salon

      Comment


      • #4
        Re: Autosalon Parijs

        Bedankt voor de reacties.
        De meeste dingen doe ik nu nog "per ongeluk" en op de stand van porsche was het redelijk druk, dus ja...

        Ik weet nog niet hoe ik bepaalde dingen al dan niet scherp moet stellen, dus tips zijn altijd welkom
        The photograph itself doesn't interest me. I want only to capture a minute part of reality. ~Henri Cartier Bresson

        Comment


        • #5
          Re: Autosalon Parijs

          [Mod]
          De foto's zijn groter dan de toegestane afmetingen op dit forum. Gelieve de foto's te verkleinen en weer zichtbaar te plaatsen.

          Comment


          • #6
            Re: Autosalon Parijs

            Doe mij maar 1-3-2 eerste vind ik prachtig omdat het eens vanuit een ander standpunt is genomen en de kleuren zijn zacht
            Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
            www.moosedesign.be

            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Autosalon Parijs

              Hoe groot mogen de foto's die je post zijn (maximum)?
              Bedankt
              The photograph itself doesn't interest me. I want only to capture a minute part of reality. ~Henri Cartier Bresson

              Comment


              • #8
                Re: Autosalon Parijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk bericht
                Hoe groot mogen de foto's die je post zijn (maximum)?
                Bedankt
                2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

                Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
                Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Autosalon Parijs

                  bedankt bouk
                  The photograph itself doesn't interest me. I want only to capture a minute part of reality. ~Henri Cartier Bresson

                  Comment


                  • #10
                    Re: Autosalon Parijs

                    3 is zonder twijfel en veruit de beste foto uit deze reeks

                    1 is een mooi, apart standpunt, maar de rechter bovenhoek (het dak dus) is kompleet overbelicht ... als je in RAW gewerkt hebt is dit op enkele seconden opgelost ... in jpg wordt het moeilijk zoniet onmogelijk zonder zelf creatief te worden.

                    2 is een goed standpunt en een correcte crop ... maar de 'Flying B' is niet echt scherp (kan je doen door alleen het middelste scherpstel punt te gebruiken, scherp stellen op de B en dan de crop aanpassen terwijl je de ontspanknop nog half ingedrukt hebt ... werkt perfect) ... maar in deze foto heb je te veel reflecties en dingen die de aandacht weg trekken van het logo.

                    Wil je meer weten over autofotografie kijk dan even naar mijn tutorials : carphototutorials.com

                    Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment

                    Working...
                    X