Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alles nieuw

    Nieuwe deelnemer Bd en nieuwe camera en een redelijk nieuwe brug in mijn woonplaats.

    Last edited by Helma6019; 3 december 2015, 09:26.

  • #2
    Re: Alles nieuw

    Alvast welkom hier.
    Tof dat je de link kunnen wijzigen hebt in een zichtbare foto. (Krijgt meer aandacht dan een link...)

    Wat mij opvalt in de foto is dat alle lijnen betrekkelijk gekarteld zijn. (Misschien wat teveel verscherpt?)
    Denk dat het licht wel goed zit voor dergelijke verregende en grijze dag.

    Maar aangezien alles nieuw is, is dat best te begrijpen. Met tijd,boterhammen en wat raad links en rechts komt dat wel goed.

    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Alles nieuw

      Hallo Marc,
      Dank voor je beoordeling. Ik zie nu ook de karteling van de randen. Snap niet zo goed hoe dit is ontstaan want het origineel (in hetzelfde formaat) heeft dat niet.

      Comment


      • #4
        Re: Alles nieuw

        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Alvast welkom hier.
        Tof dat je de link kunnen wijzigen hebt in een zichtbare foto. (Krijgt meer aandacht dan een link...)

        Wat mij opvalt in de foto is dat alle lijnen betrekkelijk gekarteld zijn. (Misschien wat teveel verscherpt?)
        Denk dat het licht wel goed zit voor dergelijke verregende en grijze dag.

        Maar aangezien alles nieuw is, is dat best te begrijpen. Met tijd,boterhammen en wat raad links en rechts komt dat wel goed.

        Marc
        +1
        grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Alles nieuw

          Welkom hier. Met de zichtbare karteling kan ik je niet echt verder helpen. Misschien bij het verkleinen gebeurd, daar je dit niet ziet op het volle formaat ?
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Alles nieuw

            Welkom.
            Je bestand is slechts 76kb groot, daar zal het probleem liggen.
            Als het originele bestand groter was bij het uploaden, dan zou ik een andere host proberen.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Alles nieuw

              Ik heb de aanwijzingen van de site gevolgd maar ergens is het niet goed gegaan. Kun je ook binnen Tapatalk uploaden?


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

              Comment

              Working...
              X