Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adam zorgt voor het avondeten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adam zorgt voor het avondeten...

    Neen, gisteren ging Adam niet meewandelen. Wou gaan vissen en zou voor het avondmaal zorgen.

    Coolpix AW 100
    FL 7 mm
    BT 1/100
    F 4
    iso 125


    1. Eerst hier ....



    Coolpix AW 100
    FL : 16 mm
    BT : 1/60
    F : 4.5
    iso : 125

    2. dan hier ....


  • #2
    Re: Adam zorgt voor het avondeten...

    Die Adam is in ieder geval wel graag buiten.
    Zo leren we adam ook eens kennen.

    Comment


    • #3
      Re: Adam zorgt voor het avondeten...

      Loeky, waar blijf je de ideeën uithalen Adam is een geduldig model waar je alle kanten mee uit kan.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Adam zorgt voor het avondeten...

        hele leuke weer..weer mooi verzonnen!
        Niet geschoten is altijd mis!

        Comment


        • #5
          Re: Adam zorgt voor het avondeten...

          Zou nog leuker zijn mocht je een oever vinden met echte kleine visjes in. Binnenkort zie je dat veel, omdat die kleine visjes de warmte van het oeverwater opzoeken. Wel oppassen dat je pop niet in het water getrokken wordt als hij beet heeft
          Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

          Comment


          • #6
            Re: Adam zorgt voor het avondeten...

            #1
            Prettige compositie. Rechtervoet heeft een gewrongen stand. Vuiltje op de trui door Eva
            laten zitten? Goede belichting. Rechterhandje had op de hengel mogen zitten.

            #2
            Qua compositie: te veel ruimte achter Adam. Adam en zijn spiegelbeeld staan niet
            voldoende haaks op mijn waterpasgevoel.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Adam zorgt voor het avondeten...

              als foto kies ik de eerste die zit goed in elkaar


              maar mijn avondeten wil ik wel liever uit de tweede foto Heeft Adam geen bootje om zijn voetjes droog te houden?

              Comment


              • #8
                Re: Adam zorgt voor het avondeten...

                leuk

                had je geen kleine blikjes bier, of een of andere kleine gadgets om het een beetje aan te kleden?
                Je amuseert je in ieder geval wss te pletter
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Adam zorgt voor het avondeten...

                  how, ik had niet verwacht dat Adam nog zoveel succes zou gehad hebben. Bedankt allemaal .

                  Vuiltje op de trui door Eva laten zitten
                  .
                  Ja Het boter momenteel niet zo goed meer tussen hen. Want hij kwam thuis zonder maaltijd.
                  Ja, zijn truitje begint vlekjes te vertonen. Moet dringend een wasbeurt krijgen.
                  Het was gemakkelijker met Adam in zijn blootje.

                  Loeky, waar blijf je de ideeën uithalen Adam is een geduldig model waar je alle kanten mee uit kan
                  van het ene komt het andere, denk ik.
                  Het ene ideetje is al beter dan het andere, maar ik zal me nu vooral focussen op de beste ideetjes. Nu waren het vooral fotootjes met als achtergrondsidee, wat kan Adam voor mij in de fotografie betekenen en bewerkstelligen ?

                  Zou nog leuker zijn mocht je een oever vinden met echte kleine visjes in
                  Ja dat zou inderdaad fantastisch zijn, maar ik moet zorgen dat Adam door een windstoot of zo niet in de vijver of zo verdwijnt. Maar ik heb al een klein ideetje achter het hoofd maar moet nog zien of ik het kan verwezenlijken.

                  Rechtervoet heeft een gewrongen stand
                  Ja dat had ik te laat gemerkt. Terwijl ik met de foto's bezig was zag ik dat. Ik had mezelf wel de nek kunnen omwringen, maar gelukkig maar dat dit niet zo gemakkelijk gaat
                  Maar ik weet nu in iedergeval dat bij deze manier van werken veel komt kijken.

                  had je geen kleine blikjes bier, of een of andere kleine gadgets om het een beetje aan te kleden
                  Daar had ik aan gedacht, maar daar bleef het ook bij.
                  Toen ik weg was dacht ik, jeetje ik ben dat nog thuis vergeten.
                  Maar ik beloof dat ik het in vervolg beter zal aankleden.

                  Heeft Adam geen bootje om zijn voetjes droog te houden
                  Ik had er eentje, echt maar bij het opruimen heb ik dat bootje, een heuse houten roeibootje (het diende toen als decor voor vissersboot) weggegeven, daar heb ik nu natuurlijk spijt van. Maar ik dacht wat kan ik nu nog met dat bootje doen, het nam erg veel plaats in en met Adam werkte ik nog niet.

                  Ik heb nog twee foto's in gedachte : eentje weer voor regenweer met grote plassen. Zal misschien ook wat moeten knutselen. En een ander maar dat geef ik nu nog niet prijs.

                  Comment

                  Working...
                  X