Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adam zorgt voor het avondeten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adam zorgt voor het avondeten...

    Neen, gisteren ging Adam niet meewandelen. Wou gaan vissen en zou voor het avondmaal zorgen.

    Coolpix AW 100
    FL 7 mm
    BT 1/100
    F 4
    iso 125


    1. Eerst hier ....



    Coolpix AW 100
    FL : 16 mm
    BT : 1/60
    F : 4.5
    iso : 125

    2. dan hier ....


  • #2
    Re: Adam zorgt voor het avondeten...

    Die Adam is in ieder geval wel graag buiten.
    Zo leren we adam ook eens kennen.

    Comment


    • #3
      Re: Adam zorgt voor het avondeten...

      Loeky, waar blijf je de ideeën uithalen Adam is een geduldig model waar je alle kanten mee uit kan.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Adam zorgt voor het avondeten...

        hele leuke weer..weer mooi verzonnen!
        Niet geschoten is altijd mis!

        Comment


        • #5
          Re: Adam zorgt voor het avondeten...

          Zou nog leuker zijn mocht je een oever vinden met echte kleine visjes in. Binnenkort zie je dat veel, omdat die kleine visjes de warmte van het oeverwater opzoeken. Wel oppassen dat je pop niet in het water getrokken wordt als hij beet heeft
          Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

          Comment


          • #6
            Re: Adam zorgt voor het avondeten...

            #1
            Prettige compositie. Rechtervoet heeft een gewrongen stand. Vuiltje op de trui door Eva
            laten zitten? Goede belichting. Rechterhandje had op de hengel mogen zitten.

            #2
            Qua compositie: te veel ruimte achter Adam. Adam en zijn spiegelbeeld staan niet
            voldoende haaks op mijn waterpasgevoel.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7