Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtergelaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achtergelaten

    Ik kwam dit blikje vandaag tegen in de stad... Heb geprobeerd het zo af te beelden dat het duidelijk was dat het afval daar achtergelaten was of in ieder geval dat het daar een beetje alleen stond te wezen. Is dat gelukt?

    Bedankt!

    update:


    Last edited by Pepijn; 28 maart 2012, 09:03. Reden: 1e geupdate, 3e verwijderd ivm overzichtelijkheid
    Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

  • #2
    Re: Achtergelaten

    Op 2 en 3 lukt dat, maar achtergelaten afval zoals je schrijft is het nog niet helemaal, dan zou er een knik in zijn. Maar je bent aardig op weg hoor.

    Comment


    • #3
      Re: Achtergelaten

      De kleur, de scherpe, de DOF, Compo, alles zit goed maar het is nu geen afval
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Achtergelaten

        Leuk idee, Ben het eens met de voorgangers.

        Comment


        • #5
          Re: Achtergelaten

          Dat ringetje omhoog maakt er voor mij toch wel afval van.
          Zo fier rechtop echter doet mij weer denken aan fotografische moedwil ...

          #1 Mijns inziens onnodige scheefstand. Ik kan het niet waarderen en denk dat het niets toevoegt.

          #2 De beste. Hoewel het blikje fors in beeld is, wordt de maat tot normale proporties
          teruggebracht door de menselijke figuren in de achtergrond.

          Ik adviseer voortaan toch slechts één foto te plaatsen. Dat komt de diepgang van het commentaar ten goede.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Achtergelaten

            Volg plaatwerker,
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Achtergelaten

              idem als plaatwerker
              de 2e is de beste
              maar ik had ook liever er een deuk in gezien
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Achtergelaten

                Bedankt voor alle reacties!

                Tja die knik, die had ik ook graag gezien. Maar ik heb het blikje er niet achtergelaten :-) Om er dan een knik in te gaan zetten...(haha alles voor een goede foto).

                Ik wilde eigenlijk maar een foto plaatsen inderdaad, maar ik kwam er niet helemaal uit welke. Bij de eerste komt (voor mij) de lege ruimte om het blikje erg tot zijn recht. De tweede geeft juist 2 personen die zich net half omdraaien (net weglopen van het blikje).De derde vind ik eigenlijk ook redelijk overbodig.

                De schuine hoek bij 1 was bedoeld om een pad te creëren vanaf de hoek, richting blikje, richting verder weg. Misschien beter als ik het bovenste deel er af haal?

                Heb het idee van een vriend die een redelijke passie heeft voor het fotograferen van afval.
                Leuk om te horen dat ik iig al heel wat goed doe! Misschien ga ik nog is terug met een eigen blikje ;-)
                Pepijn
                Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

                Comment


                • #9
                  Re: Achtergelaten

                  de 2e is de beste
                  maar ik had ook liever er een deuk in gezien
                  ik volg
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment

                  Working...
                  X