Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtergelaten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achtergelaten?

    .




    Onbewerkte kleurenversie (degene die een betere zwart/wit omzetting kunnen maken, ga jullie gang en vertel me hoe je het gedaan hebt, zo leer ik ook weer iets bij)


    .
    Last edited by LinseyP; 14 oktober 2011, 12:45. Reden: kleurenversie bijgevoegd.
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Achtergelaten?

    ocharme! Aan welke boom hangt die? Ik ga hem halen
    Dan heb ik er zo twee.
    Groetjes, chris

    Comment


    • #3
      Re: Achtergelaten?

      ik vind dit maar niks, zelfs al is het mi in scene gezet, dan nog
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Achtergelaten?

        Deze is toch opgezet,
        hoop dat het niet echt is
        Grt Rosie
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment


        • #5
          Re: Achtergelaten?

          Hopelijk opgezet spel; Laat duidelijk de menselijke wreedheid zien.
          Canon EOS 90D EFS 18-135

          Comment


          • #6
            Re: Achtergelaten?

            Opgezet of niet de ZW/wit omzetting is een beetje aan de lichte kant probleem eenns de ZW/Wit drempel toepassen je zult merken dat het heel wat mer pit in de foto zit
            Renée

            Comment


            • #7
              Re: Achtergelaten?

              Zelfs met een" mise en scène" vind ik het niet leuk om naar te kijken.
              De foto is volgens mij ook te grijs.
              Mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Achtergelaten?

                jammer maar ook mij spteekt deze foto niet aan,op naar de volgende!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Achtergelaten?

                  Even een verlossend antwoord: dit is natuurlijk opgezet spel, hij is daarna mooi mee terug naar huis gegaan en heeft een extra beloning gekregen.

                  Nu vraag ik mij af wat de reacties "ik vind dit maar niks" willen zeggen... vinden jullie het thema te 'zwaar' of vinden jullie de foto technisch niet in orde?? Graag wat meer verduidelijking hierover.. zo kan ik er ook iets van bijleren.

                  Voor degene die het thema gewoon te zwaar vinden... tis natuurlijk smaak. En ik wou hiermee inderdaad gewoon de menselijke wreedheid weergeven, want dit is iets dat ieder jaar opnieuw heel veel gebeurt. En het maakt precies toch wel iets los, aangezien ik hier al meer reacties op gekregen heb dan op mijn andere foto's. (op zo'n korte tijd) Daarvoor ben ik natuurlijk heel blij. Maar ik zou graag nog wat meer verduidelijking krijgen.

                  Bedankt !
                  Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                  Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Achtergelaten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                    Even een verlossend antwoord: dit is natuurlijk opgezet spel, hij is daarna mooi mee terug naar huis gegaan en heeft een extra beloning gekregen.

                    Nu vraag ik mij af wat de reacties "ik vind dit maar niks" willen zeggen... vinden jullie het thema te 'zwaar' of vinden jullie de foto technisch niet in orde?? Graag wat meer verduidelijking hierover.. zo kan ik er ook iets van bijleren.

                    Voor degene die het thema gewoon te zwaar vinden... tis natuurlijk smaak. En ik wou hiermee inderdaad gewoon de menselijke wreedheid weergeven, want dit is iets dat ieder jaar opnieuw heel veel gebeurt. En het maakt precies toch wel iets los, aangezien ik hier al meer reacties op gekregen heb dan op mijn andere foto's. (op zo'n korte tijd) Daarvoor ben ik natuurlijk heel blij. Maar ik zou graag nog wat meer verduidelijking krijgen.

                    Bedankt !
                    Uit de opmerking;' ik vind dit maar niks' kan je leren dat er niet genoeg aantekkingskracht uitgaat van de foto, waaroms hoeven niet altijd ingevult omdat je niet fotografisch/technisch onderlegt moet zijn om iets moois of niet mooi te vinden.
                    ik probeer even mijn 'spreekt me niet aan' toe te lichten ,niet makkelijk: zw/wt omzetting mi te grijs en de compo tja gewoon niet mooi. Misschien had je van verder moeten fotograferen zodat de verlatenheid meer tot uiting kwam.Hopelijk voldoet dit voor jou e, heb je toch wat geleerd oa dat smaken verschillen. Tot de volgende endie bevalt me dan misch wel!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Achtergelaten?

                      Kijk eens, de hond is donker/zwart. Daarin wil je toch graag wat doortekening behouden.

                      Wellicht heb je het licht laten meten op de hond en dan zal daardoor de rest gaan neigen
                      naar overbelichting. Ik denk dat kleur iets betere resultaten had kunnen geven maar de
                      uitgebleekte lucht op de ZW-versie is nu eenmaal geen pluspunt. Hond kan met croppen op
                      een sterker punt in de foto worden gezet.

                      Volgende keer een lichter gekleurde hond proberen ?
                      Last edited by Plaatwerker; 13 oktober 2011, 21:06. Reden: typo's
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Achtergelaten?

                        Ik zie hier op mijn laptop de doortekening in de vacht wel bij de hond.
                        Een lichtere hond heb ik niet, tenzij ik een kleurshampoo ga kopen

                        De zwart/wit omzetting.. daar moet ik inderdaad misschien nog wat op oefenen.
                        Maar we doen ons best hoor

                        @bommasien: remember uw foto met het schippersbeertje en de spiegel.. waar ik ook op gereageerd had "ik vind dit maar niks" waarna een hele discussie ontstond of je dan al dan niet een reactie moet plaatsen of gewoon passeren.. als het mij goed voorstaat zat jij toen in het kamp dat vond dat je ofwel een reden gaf, ofwel niets zei. (ik kan me vergissen).
                        Als ik me dus niet vergis.. bij deze doe je nu net hetzelfde en zal je nu begrijpen wat ik toen bedoelde met "het buikgevoel is er niet".
                        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Achtergelaten?

                          Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                          Deze is toch opgezet,
                          volgens mij is het een echte hond hoor.
                          zou hem wel in kleur willen zien.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Achtergelaten?

                            De waarheid blijft de waarheid. Ook al is het een leugen. Er zijn nu eenmaal dingen die we
                            liever niet willen weten -ik ook niet- en uit de weg gaan. Dit is zoiets. En nog nooit ben ik
                            een mens tegengekomen die me heeft verteld dat hij zijn hond in een bos aan een boom
                            heeft gebonden.
                            En toch zijn ze er, ieder jaar, telkens weer.
                            De foto mag wat meer pit hebben maar hij vertelt een oude droevige historie waar we zo
                            rijk in zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Achtergelaten?

                              Kleurenversie die sommige graag wouden zien is bijgevoegd.
                              Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                              Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                              Comment

                              Working...
                              X