Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 x de havengeul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 x de havengeul

    3 x de havengeul







    Jullie mening??

  • #2
    Re: 3 x de havengeul

    ik ga voor sfeer en kleuren van 1, mooi
    2 is mij iets te artificieel.
    is de lichtbundel van 3 er bij geplaatst of is die echt? als hij erbij is geplaatst zou ik hem liever naar een onderwerp zien schijnen, nu leidt hij de kijker nergens naar toe... als het een echte bundel is, heb je ni veel keuze natuurlijk ;-)
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: 3 x de havengeul

      Voor mij drie bewerkingen die helemaal niet mijn smaak zijn.
      De kleuren van 1 en 3 vind ik echt verschrikkelijk.
      Ik vraag me af wat je precies wou bereiken?

      Als ik naar nr 2 kijk qua kleuren, kan je in elk geval wel iets moois uit je originele foto halen hoor.
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #4
        Re: 3 x de havengeul

        Niet mijn smaak, sorry

        Comment


        • #5
          Re: 3 x de havengeul

          spijtig, ik moet hier de negatieve meningen delen. eerste zou nog kunnen als je de kleur verzacht, minder fel rood maakt ?
          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

          Comment


          • #6
            Re: 3 x de havengeul

            1 de kleuren zijn niet mijn ding en te veel verscherpt
            2 foto op zich lijkt mooi maar is niet direct geschikt voor deze bewerking
            3 weer die kleuren, sorry en mist scherpte

            Comment


            • #7
              Re: 3 x de havengeul

              dank voor reactie de een ziet dat graag en de ander iets anders, en ik geloof zeker iedere kritiek maar zijn er soms niet te veel die blijven staan bij het zogezegde cliché beeld . Moet men al is niet durven stout uit de hoek komen. (En ik beweer zeker niet dat deze 3 top zijn)
              De straal is echt , was iets in het water, met het rood wil ik de kleur weergeven van de ondergaande dag die voor vele spijtig weer bloederig was en met het blauw wordt de hoop weergegeven, maar dat verstaan waarschijnlijk niet veel mensen.
              Maar toch hebben we weer wat geleerd.
              dank voor het kijken
              blog, blogs, bloggen, blogging, blogosfeer, blogosphere, blogger, eigen website, website, gratis, eenvoudig, hulp, assistentie, gebruiksvriendelijkheid

              Comment

              Working...
              X