Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 jaar Vlaams-Brabant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 20 jaar Vlaams-Brabant

    Nog eentje die tamelijk goed gelukt is op de viering van de Provincie Vlaams-Brabant, maar aangezien dit fotojournalistiek is hoef je daarmee niet akkoord te gaan.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: 20 jaar Vlaams-Brabant

    Hij staat er beter op dan zijn vrouw.
    De foto mag in de krant staan.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: 20 jaar Vlaams-Brabant

      Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
      Hij staat er beter op dan zijn vrouw.
      De foto mag in de krant staan.
      mvg,
      Eddy
      Begrepen Eddy, en bij journalisme is het de redactie die beslist en of de fotograaf daar een paar centen kan aan verdienen. Dat hier weinig tot geen reactie zou op komen, daar was ik me van bewust want dit is een genre dat moeilijk ligt bij de meerderheid van onze amateurfotografen. Voor mij zijn dit boeiende foto's en uitdagend om te beoefenen, ik heb de interessante taak als huisfotograaf te fungeren welke veel perspectieven opent. NB. de foto van Mathilde is wel geselecteerd voor publicatie maar in kleur.
      Dank voor je reactie.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: 20 jaar Vlaams-Brabant

        Onze koning staat er goed op.
        Ik volg, zou een prima persfoto kunnen zijn.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: 20 jaar Vlaams-Brabant

          Prima foto. Hopelijk wordt deze ook aanvaard.

          Comment


          • #6
            Re: 20 jaar Vlaams-Brabant

            Inderdaad een tak van de fotografie die niet iedereen op gejuich onthaalt. Het wat ondergewaardeerde forumonderdeel. Ik denk in de massa dat het niet eenvoudig werken is om toch met enkele toonbare beelden naar buiten te komen.
            Je hebt er vast meer dan eentje dat je mag tonen. Sommige van dergelijke beelden blijven langer hangen in het geheugen. Zo was er op het forum eens foto te zien gemaakt van Koning Albert in de regen. Heel weinig reactie's kreeg de foto. Toch staat die in mijn geheugen gegrift. Al dan niet reactie wil nog niet zoveel zeggen, soms ligt het wat moeilijker in de markt om op te reageren.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment

            Working...
            X