Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

    graag uw tips en comentaar. Ben wel nog maar 1 week bezig ;-)




    Last edited by tdchil; 8 oktober 2011, 23:00. Reden: foto's toegevoegd

  • #2
    Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

    of
    Last edited by tdchil; 8 oktober 2011, 23:03.

    Comment


    • #3
      Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

      Je eerste is knap mooi van kleur en goed scherp .
      Nr 2 is iets minder , beter iets dieper door de knieën gegaan zodat de overbelichte grond en dito ligzetel weg waren .
      Nr 3 mist wat scherpte
      Je mag er normaal maar 3 per dag posten maar ik je vierde toch ook nog even bekijken
      Nr 4 Zou volgens mij beter in kleur geweest zijn .

      Lees ook eens goed hoe je hier moet posten , dan zal dat in het vervolg ook wel lukken .
      Blijf vooral oefenen en posten
      Groetjes Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

        merci voor de commentaar. Sorry van de 4de foto nieuw hier.
        En inderdaad na je commentaar zie ik de fouten ook en leren we er weer wat van bij he.

        Comment


        • #5
          Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

          Het is jammer om te zien dat steeds meer mensen niet de moeite nemen om even de regeltjes te lezen en hun foto's te posten zoals het moet.
          Velen hier (net zoals ikzelf) hebben geen zin om iedere keer weer al die links te volgen.
          De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

          Comment


          • #6
            Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

            Ok je heb een punt. het lukte me maar niet (had het wel gelezen ;-) ) Daarom na een uurtje (nu zullen er wel zijn die lachen) is het me dan toch gelukt hier de foto's.
            Last edited by tdchil; 8 oktober 2011, 22:35.

            Comment


            • #7
              Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

              Vroeger had je hier BD-sizer maar die vond ik niet in de zoekfunctie, wel deze interessante post met dezelfde vraag: http://forum.belgiumdigital.com/f6/e...en-386051.html

              Om foto's op't forum te zetten gebruik ik http://tinypic.com/

              Veel fotografieplezier en hopelijk kan ik binnenkort de foto's zien.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

              Comment


              • #8
                Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

                Et voila, uw up-date heeft mijn post gekruist want nu zie ik 2 foto's.

                tip: centreer uw 3 foto's en laat er een spatie tussen zodat ze niet aan elkaar plakken. Verwijder snel 1 foto voor de mod het doet.
                Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                Comment


                • #9
                  Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

                  Inmiddels is het je toch gelukt

                  Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                  Je eerste is knap mooi van kleur en goed scherp .
                  Nr 2 is iets minder , beter iets dieper door de knieën gegaan zodat de overbelichte grond en dito ligzetel weg waren .
                  Nr 3 mist wat scherpte
                  Ik heb ongeveer dezelfde mening als lucske_40
                  Bij foto 2 had je meer aandacht moeten besteden aan de achtergrond, die is hier heel druk en storend vind ik.
                  De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1 week bezig zonder lessen momenteel hier wat voorbeelden

                    Je hondjes zijn mooi op ooghoogte genomen en dat is alvast een plus.
                    Bij de eerste zou je het contrast een klein beetje kunnen verhogen om het bruin beter te laten doorkomen. Scherpte en achtergrond zijn idd aandachtspunten, maar zeker niet eenvoudig als je net start. Maar dat komt zeker wel.
                    Spin vindt ik minder, je ziet er net te weinig van. Dit krijg je met een gewoon lenske meestal niet echt goed, een macro of goede zoomlens is voor zo'n onderwerpen toch wel nodig.
                    Veel leerplezier.
                    Ann
                    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                    Comment

                    Working...
                    X