Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek locatie autoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoek locatie autoshoot

    Beste leden, ik ben niet thuis is het automotive maar heb toch een opdracht gekregen. Nu ben ik op zoek naar een redelijk open of een industriële Locatie ( wij zijn woonachtig te Oudenaarde, dus liefst in de omgeving) Gaat over een Rode Skoda VRS die moet uitblinken. Mocht iemand ook ideeën of voorbeelden hebben mag je die gerust met mij delen😍
    Last edited by Fotografie Degroote; 30 september 2020, 17:11.

  • #2
    Re: Zoek locatie autoshoot

    Bv een zandstortplaats, betonbedrijf enz
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Zoek locatie autoshoot

      Goed idee, maar ergens in de omgeving van Oudenaarde, Vlaamse Ardennen... ?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Zoek locatie autoshoot

        Avelgemstraat 17 Kluisbergen,D'Haene betonwerken BVBA, gevonden met Google maps, eens vragen daar, en neen heb je, ja kan je krijgen. En 15min later op het einde van de Meeersbloem Leupegem, Oudenaarde tegen de Schelde. Hetzelfde, als je dit wil, vragen staat vrij.
        Last edited by guido.g; 3 oktober 2020, 21:18.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: Zoek locatie autoshoot

          Ja, Oudenaarde ligt in de Vlaamse Ardennen. Mag zo een 25km ervan zijn ook hoor

          Comment


          • #6
            Re: Zoek locatie autoshoot

            Avelgemstraat heb ik nog niet gezien maar in de meersbloem lukt het niet. Alle bedrijven zijn afgesloten en willen niet dat er in de weg gestaan word

            Comment


            • #7
              Re: Zoek locatie autoshoot

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotografie Degroote Bekijk bericht
              Avelgemstraat heb ik nog niet gezien maar in de meersbloem lukt het niet. Alle bedrijven zijn afgesloten en willen niet dat er in de weg gestaan word
              Proberen met een verantwoordelijke contact te leggen?
              Uiteraard kan de shoot niet onder normale (bedrijfs)omstandigheden, maar buiten de werkuren, in een weekend of zo?
              Men probeert je hier ook alleen maar op weg te helpen; niemand van ons kan je uiteindelijk de toestemming geven.
              Persoonlijk zou ik de aangever (guido.g) alvast bedanken voor de moeite die hij doet.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Zoek locatie autoshoot

                Eigenlijk iedereen die hier op reageert wil ik bedanken 🙏. Ik laat jullie laten nog eens een foto zien als ik een geschikte plaats gevonden heb.

                Comment

                Working...
                X