Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Word ik seniel of gecensureerd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Word ik seniel of gecensureerd

    Graag had ik antwoord gekregen op volgende vraag:
    ik moet vaststellen dat men mijn vraag in fotodiscusie die als volgt ging:
    " ik heb de indruk dat hier iets verdwenen is " zonder boe of ba verwijderde en dit zonder een spoor na te laten. Ik moet ook vaststellen dat dit niet alleen bij mij gebeurde ...... Wel eigenaardig dat off topics nu plots van bepaalde mensen verdwijnen daar waar het in andere er vol van staat.
    Ik stel deze vraag openlijk en niet via PM naar de mods daar ik over het verwijderen van mijn post ook geen mail ontving.
    groetjes
    Last edited by Guest9; 20 juni 2006, 22:16.

  • #2
    Re: Word ik seniel of gecensureerd

    Moet dit hier absoluut bijtreden.
    Waarom worden bepaalde postings die gewoon wat humoristisch bedoeld zijn hier systematish verwijderd? Kan Admin en Mod mss niet meer lachen?
    't Is verdorie erger dan in de tweede wereldoorlog.
    Als jullie dit niet de aangewezen plaats vinden, gelieve dit dan niet te verwijderen maar over te brengen naar Chit-chat. Met dank.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Word ik seniel of gecensureerd

      Hallo,

      Ik heb mij de laatste tijd ook al geergerd aan het optreden van sommige moderators. Maar goed, als het zo is dat men zich gaat bezighouden met het verwijderen van zogezegde off-topic onderwerpen van bepaalde mensen kunnen we er misschien beter eens frequenter leuke off-topic opmerkingen tussen vlammen. Het zal er hier ten eerste een beetje leuker op worden en ten tweede gaan die mannen van de censuur zoveel werk krijgen dat ze niet meer weten van welke parochie ze zijn.

      Dany.

      Comment


      • #4
        Re: Word ik seniel of gecensureerd

        Ik had overlaatst gereageerd op iem. die de EF 50 1.4 verkocht (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=115035) en gewoon met een smiley vermeld dat de prijs waarsch. nog wat lager moest, want dat zij die de BTW kunnen aftrekken nieuw minder betalen dan zijn vraagprijs. Ook dat bericht bleek (voor het allereerst) verdwenen en het was eigenlijk ernstig bedoeld, want ik ben in de markt voor die lens Dacht dat het aan mij lag, maar nu vermoed ik ook dat het weggemodereerd is...

        Comment


        • #5
          Re: Word ik seniel of gecensureerd

          Bepaalde forumleden vinden nog steeds dat ze zich méér kunnen veroorloven dan anderen. Eén en ander staat klaar en duidelijk in de afspraken die we rond de testperiode van het nieuwe waarderingssysteem hebben medegedeeld in deze topic.
          Blijkbaar doet niet iedereen de moeite om deze te lezen, daarom nog eens dat specifieke stukje tekst:
          Opmerkingen of reply's die enkel betrekking hebben op de waardering zoals "Dit is geen 4 sterren waard!" zullen zonder uitleg door de moderatoren verwijderd worden als off-topic.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment

          Working...
          X