Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw laatste aanwinst?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Wat is jou laatste aanwinst?

    Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk bericht
    Kon het niet laten, en heb me een Fujifilm Finepix X-S1 aangeschaft.
    Groeten
    Leo
    join the club, ik heb hem ook aangeschaft, niet goedkoop maar de beste bridge die ik ooit al gehad heb.... en dat waren er toch al wat . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #47
      Re: Wat is jou laatste aanwinst?

      Eindelijk nog eens een camera gekocht. Allez, ik heb 'm nog niet in handen, maar kreeg wel al de bevestiging dat hij op de post is. 't Is een Pentax Q geworden. Met het 01 standaard objectief, i.e. een 47mm equivalent.

      Ja, 'k weet het: niet echt in lijn met de Pentax DSLRs die ik tot nu had/heb. Maar ik heb onlangs een dagje met zo'n Q rondgelopen en was op slag verknikkerd op die camera. Zo compact, en voor de erg kleine sensor toch wel verbazende IQ. Werkt haast als een DSLR (zelfde functies, knoppen en menu's als m'n grote Pentax) en laat dankzij het RAW-formaat redelijk flexibele naverwerking toe. Voor mij is dit eindelijk het compactje waar ik als broekzak-alternatief voor m'n DSLR mee kan leven. En met een adapter gaat al m'n K-vatting glas erop passen: super zodat ik niet met een giga-toeter moet rondlopen voor die uitzonderlijke vogel waar ik met m'n 300mm niet voldoende dichtbij geraak: met een 135 op de Q zal ik ieder pluimpje kunnen tellen. Weer wat minder gesleur op reis.


      Swat, ik ben nu nog enthousiast hé... Ik zal weldra kunnen beoordelen of deze de verwachtingen zal kunnen inlossen...

      Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

      Comment


      • #48
        Re: Wat is jou laatste aanwinst?

        gisteren nikon D4
        from first sight..
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • #49
          Re: Wat is jou laatste aanwinst?

          In afwachting van m'n eerste fototoestel ( die nog niet binnen is ),
          maar 2 boeken gekocht
          * Fotograferen met Canon EOS 60D & EOS 550D
          * Fotograferen met een Canon 60D

          Mvgr
          Rinaldo
          Canon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
          Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
          Slashdesign

          Comment


          • #50
            Re: Wat is jou laatste aanwinst?

            Gisteren de Tamron 17-50mm f2.8 aangekocht... Na lang zoeken op de 2ehands markt (owv goede prijs-kwaliteit en niet te ver rijden) toch gevonden...
            Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar ik popel om aan de slag te gaan...

            Groetjes
            ~Try and fail, but don't fail to try ~

            Comment


            • #51
              Re: Wat is jou laatste aanwinst?

              Sinds gisteren een 50mm f1.8 voor mijn NEX body's !
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #52
                Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                Yongnuo yn-565 ex flitser.
                Ik ben volop bezig met experimenteren met de off camera Wireless optie.
                Bijzonder leuk moet ik zeggen.
                P.
                Not all who wander are lost ...
                EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

                Comment


                • #53
                  Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Sinds gisteren een 50mm f1.8 voor mijn NEX body's !
                  Dat is een mooie aankoop . Laat zeker weten hoe hij bevalt!
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                    Nikon P510 met een 16Gb kaartje, 2 reservebatterijen en een Vanguard tasje.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Nikon P510 met een 16Gb kaartje, 2 reservebatterijen en een Vanguard tasje.
                      Leuk toestelletje he . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                        Canon eos 60D
                        lens EFS18-200mm f/3.5.5.6IS
                        UV Filter.
                        memorycard 32 GB 20MB/S

                        Deze namiddag nog ff gaan kijken voor een tas en statief.
                        Canon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
                        Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
                        Slashdesign

                        Comment


                        • #57
                          Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Leuk toestelletje he . . .
                          Ook de HD filmkwaliteit is zeer goed. Autofocus is sneller en juister dan bij mijn Sony videocamera van nog geen 2 jaar oud.

                          Alleen vraag ik mij af waarom er geen zonnekap bij is. Ik ga deze week eens experimenteren met zijwaarts invallend zonlicht.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                            Nikon D7000

                            Leuk speelgoed!
                            Nikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8

                            Don't lead me into temptation, I can find the way myself.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                              Yongnuo YN 465 + rf 602 zender en 2 ontvangertjes! Bevalt me aardig Komt zeker nog iets van Yongnuo!
                              Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
                              https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

                              Comment


                              • #60
                                Re: Wat is jou laatste aanwinst?

                                Tamron 17-50 f2.8 zonder VC en bevalt me nu al
                                Nikon D7000 en wat lenzen.
                                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                                Comment

                                Working...
                                X