Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beste periode voor aankoop DSLR?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wanneer beste periode voor aankoop DSLR?

    Ik vraag mij af in welke periode v/h jaar je het voordeligst een nieuwe DSLR kan aankopen?

    Als voorbeeld geef ik het autosalon: dan geven autoverkopers ter gelegenheid v/h salon ook steeds interessante kortingen en kan je dikwijs profijt doen bij aankoop v/e nieuwe wagen.

    Geld voor het aankopen van fotomateriaal ook zoiets?
    Bvb.: de eindejaarsperiode, de vakantieperiode of een periode dat er hier ergens in de Benelux een fotobeurs doorgaat. De konkurentie tussen de verschillende merken is fel en ik kan mij inbeelden dat er dus ook acties gedaan worden om de verkoop aan te zwengelen. Of zijn de prijzen van de body´s, kists, objectieven, ... enz. niet onderhevig aan bovenvermelde periodes?

    Opgepast! Ik ben NIET op zoek naar eindereekskortingen en derdelijke. Als ik mij een fototoestel ga aankopen zal het zeker een heel recent model zijn!
    Maar de reden van mijn vraag is dat ik op dit moment nog twijfels heb bij een model ( pentax k10d ) en dat een conkurerend model ( Fuji S5pro ) nog niet beschikbaar is, pas februari 2007.

    Zou ik toch gaan voor de aanschaf NU van een DSLR of gaan de prijzen niet echt schommelen en kan ik gerust wachten tot het 1st kwartaal 2007 wannneer ook de Fuji beschikbaar gaat zijn?
    BD0723BE

  • #2
    Re: Wanneer beste periode voor aankoop DSLR?

    Hoi,

    Denk niet dat er echt een periode is waar je kunt zeggen nu moet je kopen...zelf heb ik de reklame folders en website's gevolgd...en dan moet je een beslissing nemen om erin te springen.
    Wel brengen ze rond de kerst wat op de markt... maar ja dan moet het nog juist zijn wat je zoekt.Het probleem is ook dat de prijzen sterk schommelen...en als er een opvolger op de markt is dalen de prijzen...het is een rare markt met die fototoestellen
    kijk eens bij www.geheugenkaart.be die zijn redelijk scherp.

    groeten
    Pat

    Comment


    • #3
      Re: Wanneer beste periode voor aankoop DSLR?

      Oorspronkelijk geplaatst door amati Bekijk bericht
      kijk eens bij www.geheugenkaart.be die zijn redelijk scherp
      Pat
      En daar krijg je nog drie jaar garantie op de lenzen ook

      Comment

      Working...
      X